Zadebiutuj z Publixo
Edycja I - 2010-2012
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych utworów opublikowanych w portalu literackim PubliXo.com. Pierwsza edycja konkursu będzie obejmować teksty zamieszczone w okresie 1.09.2010-31.12.2012.
*** Lista utworów zgłoszonych do konkursu ***
WYNIKI
Komisja konkursowa złozona z naszych zaufanych recenzentów (janko, wrzos10, lilly, medicus) oraz administratora portalu (lotta) wybrała do pokonkursowej antologii następujące utwory:
Gratulujemy! Do końca stycznia skontaktujemy się ze zwycięzcami w sprawie formalności związanych z publikacją.
REGULAMIN
Ostatnie zmiany: 20-02-2012
I Organizator i czas trwania konkursu
- Organizatorem i fundatorem nagrody konkursu jest firma Creative Media – właściciel portalu literackiego PubliXo.com (zwanego dalej „Serwisem”) oraz wydawnictwa My Book, z siedzibą w Szczecinie, Ruska 22A/6 – zwana dalej „Organizatorem”.
- Nabór opowiadań konkursowych trwać będzie do dnia 31 grudnia 2012 r.
- Do konkursu musi zostać zgłoszonych przynajmniej 30 opowiadań i 30 wierszy różnych autorów. W przypadku niespełnienia tego warunku konkurs może zostać przedłużony lub odwołany.
II Warunki uczestnictwa
- Uczestnikiem Konkursu może być każda pełnoletnia osoba, która do dnia 31 grudnia 2012 r. zamieści w serwisie PubliXo.com niepublikowane wcześniej drukiem opowiadanie swojego autorstwa, napisane w języku polskim, o tematyce i objętości spełniającej warunki konkursu, zwane dalej „Utworem”.
- Utwór nadesłany na Konkurs musi być jest całkowicie oryginalny i nie może zawierać żadnych zapożyczeń z innego dzieła, które mogłyby spowodować odpowiedzialność Organizatora, oraz nie może naruszać żadnych praw osób trzecich.
- Uczestnik zobowiązuje się do zaspokojenia wszelkich roszczeń osób trzecich zgłoszonych w związku z naruszeniem jakichkolwiek ich praw, spowodowanym publikacją utworu.
- Uczestnik może zgłosić do konkursu tylko jedno opowiadanie lub wiersz.
III Zasady Konkursu
- Minimalna objętość Utworu to 100, maksymalna – 40 000 znaków ze spacjami.
- Dopuszczalne formy to wiersze i opowiadania, należące do dowolnego gatunku.
- Wybór najlepszych utworów zostanie dokonany na podstawie wyników głosowania czytelników
- System głosowania zostanie uruchomiony w terminie do 14 dni od zakończenia naboru utworów konkursowych.
- Głosowanie będzie trwało nie krócej niż 2 miesiące.
- Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w terminie do 30 dni od zakończenia głosowania, poprzez zamieszczenie na stronie www Organizatora (www.PubliXo.com) informacji o rozstrzygnięciu Konkursu, zawierającej tytuł nagrodzonego Utworu oraz nick Uczestnika w Serwisie.
- 10 najlepszych opowiadań oraz 10 wierszy zostanie nagrodzonych publikacją w tomiku zbiorczym, wydanym przez wydawnictwo My Book, w tradycyjnej wersji papierowej oraz jako ebook. Obie formy będą dystrybuowane przez te same kanały, co pozostałe pozycje wydawnictwa.
IV Prawa autorskie i zasady wydania tomiku pokonkursowego
- Wydanie tomiku nastąpi nie później niż 3 miesiące od ogłoszenia wyników Konkursu.
- Uczestnik ma prawo zdecydować, czy Utwór zostanie opublikowany pod jego nazwiskiem, czy pod pseudonimem.
- Uczestnik udziela Organizatorowi licencji na wydawanie i rozpowszechnianie tego utworu drukiem w postaci książkowej oraz wykorzystywania go na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 pkt. 1-3 ustawy o prawie autorskim (w tym także zwielokrotniania i rozpowszechniania egzemplarzy na wszelkich nośnikach magnetycznych, optycznych i elektronicznych oraz udostępniania utworu za pośrednictwem sieci informatycznej) na czas nieokreślony.
- Udzielona licencja jest niewyłączna – Uczestnik może swobodnie dysponować swoim Utworem, np. udzielić licencji także innym wydawnictwom.
- Po opublikowaniu, autor nie może żądać wycofania utworu z tomiku.
- Każdy nagrodzony publikacją Uczestnik otrzyma jeden egzemplarz autorski książki.
- Za swoją publikację Uczestnik nie otrzyma honorarium. Zyski ze sprzedaży tomiku pokonkursowego będą przeznaczone na utrzymanie Serwisu.
V Postanowienia końcowe
- Przystępując do Konkursu, Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
- Naruszenie przez Uczestnika któregokolwiek z wymienionych powyżej warunków spowoduje utratę prawa dalszego udziału w konkursie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień regulaminu z ważnych powodów w każdym czasie, a także do zawieszenia, przerwania, przedłużenia lub odwołania konkursu bez podania przyczyn.
- Aktualna wersja regulaminu będzie dostępna na stronie internetowej www.PubliXo.com i obowiązuje od momentu jej zamieszczenia.
- W razie sporów, które mogą powstać na tle stosowania niniejszego regulaminu, a nie mogą zostać rozwiązane polubownie, sądem właściwym miejscowo będzie sąd siedziby Organizatora.