Autor | Witam wszystkich |
/konto usunięte/ | [...] | |
| 28 Wrz 2017 o 16:23 Witaj, Tadeuszu :)
Czytaj, pisz i baw się dobrze.
ps. lubimy tu limeryki. | |
| 28 Wrz 2017 o 21:32 Witaj, Tadeuszu. Rozgość się, czytaj, pisz. Poczytam Twoje limeryki:) | |
| 29 Wrz 2017 o 10:03 Tadeusz napisał: Cześć Piorko,
Miło jak ktoś zareaguje na czyjeś powitanie. Cieszę się że to właśnie Ty. Ja też jestem z Dolnego Śląska, Widzę, że jesteś tu już zadomowiony i masz spore pisarskie doświadczenie. Chętnie pozostanę z Tobą w kontakcie jeśli się zgodzisz. Trochę jestem tu trochę onieśmielony.
Tadeuszu, jestem kobietą :) Nie mam pisarskiego doświadczenia. Po prostu, coś tam sobie tworzę i nazywam to wierszydełkami :) Traktuję jak zabawę. Oczywiście, zgadzam się na kontakt.
.
Pozdrawiam | |
| 29 Wrz 2017 o 13:56 Tadeusz napisał: Dzięki za miłe powitanie. Jestem pod wrażeniem pana dorobku literackiego. Chętnie zapoznam się z Pana wydanymi utworami. Ebook - "Syberia, inny świat" już zamówiłem.
Hmm... dorobek nieduży, ale stopniowo się powiększa :) Doszły w ostatnim czasie dwie antologie i almanach, ale skupiam się ostatnio na beletrystyce. W listopadzie ukaże się trzecia proza "Wileńszczyzna w miniony czas". Wspomnień mam multum więc... starczy pisaniny na długo. Może też spróbujesz? Może coś wyjdzie? Kilka lat temu, oprócz "rymowanek", zacząłem od krótkich, wspomnieniowych opowiadań. Spodobały się wielu ludziom i namówili mnie, abym spróbował zamykać to w większych całościach. I tak poszło... Nawet najdłuższa droga rozpoczyna się od pierwszego kroku. | |
| 29 Wrz 2017 o 23:08 Tadeusz napisał: Nie mam takich ambicji. Na razie jestem na etapie "rymowanek". Mam kilka limeryków, które chciałem tutaj opublikować, ale obawiam się, czy nadają się do publikacji. Jeżeli mógłbym jeden z nich przesłać na Twoją skrzynkę do wstępnej oceny, byłbym wdzięczny.