Autor | Zapytam, odpowiem szczerze |
| 15 Cze 2011 o 10:54 Żeby się poznać lepiej, trzeba pytać. Więc te wszystkie chwile, które spędzamy na portalu, połączeni wspólnymi pasjami, warto wykorzystać.
Zabawa jest dziecinnie prosta. Użytkownik 1 zadaje pytanie: - O czym marzysz? A użytkownik 2 odpowiada na pytanie i zadaje kolejne, ażeby następna osoba miała, na co odpowiedzieć.
Zasada jest jedna: - Szczerość!
Zaczynam: Na co zwracasz pierwszorzędnie uwagę u ludzi, których widzisz pierwszy raz w życiu?--- Wciąż odnoszę wrażenie, nie wiedząc dokąd...
© Teksty zamieszczane na tej stronie należą do autora. | |
| 15 Cze 2011 o 19:34 na oczy
Jakie jest Twoje najbardziej zwariowane pragnienie? | |
| 15 Cze 2011 o 19:35 Zwracam uwagę na oczy, to jak ktoś patrzy na daną osobę i jak to przekłada się na całą mimikę twarzy. Po za tym w niektórych oczach można utonąć, w wielu można zobaczyć niechęć. Wszystko opiera się na czytaniu...
Dlaczego w swoich utworach poruszasz akurat te tematy, o których piszesz? | |
| 15 Cze 2011 o 19:38 Chyba się spóźniłem, więc jeszcze raz odpowiem :)
Moim największym pragnieniem jest usiąść na ławce w parku i dać mojemu chłopakowi zwykłego buziaka w nos.
Dlaczego w swoich utworach poruszasz akurat te tematy, o których piszesz? | |
| 15 Cze 2011 o 19:45 Ostatnio - poruszam tematy, które mnie "bolą", piszę, na dany temat po to, żeby się "wyładować", żeby zeszły ze mnie negatywne emocje, pisze o tym, co uważam za ważne
CO nadaje Twojemu życiu sens? | |
| 15 Cze 2011 o 19:59 Jedyna odpowiedz na to pytanie, jaka przychodzi mi do głowy, i która ma dla mnie sens to - miłość.
Wiem banalne... Nic na to nie poradzę :)
Co sprawia, że ci przyjemność? | |
| 15 Cze 2011 o 20:09 teraz przychodzi mi na myśl - długa, aromatyczna kąpiel
Jakich pisarzy podziwiasz? | |
| 15 Cze 2011 o 20:32 Nie podziwiam pisarzy... A jeśli miałabym ich podziwiać to tylko za to, że są normalni.
Na jakim portalu najdłużej przebywasz?--- Wciąż odnoszę wrażenie, nie wiedząc dokąd...
© Teksty zamieszczane na tej stronie należą do autora. | |
| 15 Cze 2011 o 20:40 Wstyd się przyznać - Facebook, od założenia... I jeszcze bardziej wstydliwe - nie potrafię się od niego uwolnić.
Co chciałbyś/chciałabyś osiągnąć w życiu? | |
| 15 Cze 2011 o 20:45 Chciałabym napisać książkę. Od początku do końca. Nawet jeśli nie miałaby być nigdy wydana. Chciałabym wpaść na pomysł i napisać. Mieć coś swojego.
Masz jakieś plany na wakacje?--- Wciąż odnoszę wrażenie, nie wiedząc dokąd...
© Teksty zamieszczane na tej stronie należą do autora. | |
| 15 Cze 2011 o 20:56 Od jakiegoś czasu marzy mi się Wenecja... I pewnie trafie do Sopotu, jak co roku rozpłynę się w tłumie, na festiwalu w Gdyni.
Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? | |
| 15 Cze 2011 o 20:56 Pojadę do rodziców w Bory Tucholskie
Twoja ulubiona książka | |
| 15 Cze 2011 o 20:57 To jeszcze raz:) Tak wierzę:) Wenecję polecam.
Twój ulubiony pisarz | |
| 15 Cze 2011 o 20:58 Matko książka miała być, przepraszam | |
| 15 Cze 2011 o 20:59 To ładnie brzmi... I pewnie kiedyś odpowiedziałabym, że wierzę. Czas jednak zweryfikował moje idealistyczne podejście. Można się zakochać od pierwszego wejrzenia. Ale miłość to coś więcej. Miłość to chęć bycia razem. To fundament. Beton! To takie dojrzałe podejście. Jak to ostatnio napisałam: "Zakochani nacechowani są zauroczeniem, stąd ta dalekowzroczność. Jednak to miłość zakłada soczewki i przybliża człowieka do człowieka."
Ulubiona książka: Ewangelia wg. Piłata.
Jaką herbatę pijasz najczęściej?--- Wciąż odnoszę wrażenie, nie wiedząc dokąd...
© Teksty zamieszczane na tej stronie należą do autora. | |
| 15 Cze 2011 o 21:18 Nie pijam herbaty. Wolę wodę
Bory Tucholskie, przepiękne miejsce. I może wybiorę się jednak do tej Wenecji :)
Jakiej muzyki słuchasz? | |
| 15 Cze 2011 o 21:24 Yyy... Hip hop/rap, reggae, rock, czasami pop, zdarza się, że "lekki" metal, chociaż w tym to jestem wybredna, bo ja niestety odróżniam darcie się w wniebogłosy a śpiew.
Ulubiony zespół/wokalista?--- Wciąż odnoszę wrażenie, nie wiedząc dokąd...
© Teksty zamieszczane na tej stronie należą do autora. | |
| 15 Cze 2011 o 21:42 IAMX
Zdecydowanie. Kocham ich brzmienie, kocham wokal, kocham słowa i wolność jaką ze sobą niosą. Szczerze polecam.
A po nich jest jeszcze wiele, wiele innych.
Lecąc tym samym nurtem...
Jaki jest twój ulubiony film? | |
| 15 Cze 2011 o 21:49 Requiem dla snu
Jaki jest Twój ulubiony kolor?--- Wciąż odnoszę wrażenie, nie wiedząc dokąd...
© Teksty zamieszczane na tej stronie należą do autora. | |
| 15 Cze 2011 o 21:50 Podziemny krąg
Twoje ulubione miejsce w mieście/okolicy, w której mieszkasz | |