strona 1 z 1
AutorNiegodne zachowania na portalu
20 Lip 2022 o 22:38
Chodzi tu o komentarze użytkowników pod cudzymi utworami. Niniejszym pragnę rozpętać dyskusję czy się godzi, czy nie godzi dyskutować pomiędzy użytkownikami (w czym sam biorę udział) pod utworami innych autorów? Jeśli o mnie chodzi, to uważam, że się nie godzi, ale godzi ponieważ daje złudzenie poczytności poprzez liczbę komentarzy, a w związku z tym potencjalny czytelnik kierujący się wskaźnikami popularności przy wolnym wyborze, chętniej otworzy utwór obarczony większą ilością komentarzy. Z tej perspektywy, mimo niegodziwości płynącej z faktu irytujących samego autora, komentarzy, przybywa wyświetleń, co jest jak najbardziej godne każdego utworu na niniejszym portalu. Mam więc dylemat, który liczę, że Państwo w sposób demokratyczny rozstrzygną.
---
DW
21 Lip 2022 o 08:48
- znam takich na tutejszym portalu (nie wskazując palcem), którzy sami nabijają sobie liczniki odwiedzin, a nawet celowo kierują swoje tytuły na stronę "ostatnio czytane", aby tym bardziej zainteresować (ogłupiałych) czytelników ..

- co do dyskusji pomiędzy komentatorami, sprowadzającymi się do dogryzania sobie nawzajem ... stanowcze nie!!!
04 Sie 2022 o 10:39
Najbardziej kuriozalne w tym temacie są

zawsze napastliwe i poniżej pasa

tzw. "komentarze"

bynajmniej nie na temat prezentowanego /wyżej/ tekstu,

a pod adresem zablokowanych przez siebie własnoręcznie komentujących.

To taka dzika naparzanka i kopanka (3 w 1) z kimś, kto jest jednocześnie i

zakneblowany,
i związany jak baleron.

Że to robi najarany jak trąba nastolatek, da się jakoś jeszcze zrozumieć.

Gorzej, kiedy kindersztuba, wszelkie szkoły i latka nastoletnie dawno już za górami, za lasami ;(

"Czego Jaś się nie nauczy, Jan nie będzie umiał", choćby go miodem smarowali.
04 Sie 2022 o 10:49
Szczytem arogancji - i literackiej ignorancji! - jest blokowanie

w s z y s t k i c h czytających

po to, by samemu /jako jedyny niezablokowany komentator/ aż do samoupojenia "komentować" siebie samego.

Czytanie tylko własnych utworów

i nieczytanie niczego innego

to ścieżka prosto do Kocborowa
04 Sie 2022 o 23:33
Przecież to nie kto inny tylko Ty piszesz pod każdym wierszem po kilka komentarzy nie związanych z wierszem.Piszesz co Ci przyjdzie do głowy no i piszesz dużo, szkoda tylko że nie na temat wiersza.Dziwisz się że Cię blokują ja się nie dziwie, bo bym zrobiła to samo.Jak zobaczę gdzieś Twój komentarz,to już nawet nie czytam wiersza, bo po przeczytaniu Twojego dłłłłłłłłłłłługieo komentarza zapominam o czym był wiersz.Przecież jeśli masz tyle wiedzy na każdy temat ,to nikt Ci nie zabrania tutaj pisać, zamiast psuć komuś wiersze.
05 Sie 2022 o 21:21
Adela napisał:
Przecież to nie kto inny tylko Ty piszesz pod każdym wierszem po kilka komentarzy nie związanych z wierszem.Piszesz co Ci przyjdzie do głowy no i piszesz dużo, szkoda tylko że nie na temat wiersza.Dziwisz się że Cię blokują ja się nie dziwie, bo bym zrobiła to samo.Jak zobaczę gdzieś Twój komentarz,to już nawet nie czytam wiersza, bo po przeczytaniu Twojego dłłłłłłłłłłłługieo komentarza zapominam o czym był wiersz.Przecież jeśli masz tyle wiedzy na każdy temat ,to nikt Ci nie zabrania tutaj pisać, zamiast psuć komuś wiersze.


Jak z samą Adelą prawie w niczym się nie zgadzam, tak tu pod Jej wypowiedzią podpisuję się i odręcznie, i poprzez klawiaturę swoimi obiema - wciąż sprawnymi - łapkami :-)))
---
Hellsichtige [Jasnowidząca]
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×