Text 188 of 255 from volume: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Author | |
Genre | humor / grotesque |
Form | epigram / limerick |
Date added | 2015-09-18 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 4034 |
Imigrant z Wietnamu
Młody imigrant z Wietnamu
w Polsce dorobił się kramu.
Ciągle się bogaci,
podatki nam płaci,
lecz wciąż się boi PiSlamu.
ratings: perfect / excellent
Limeryk, jak zawsze, na czasie i w moim guście.
Ja czekam PiS-u choćby dlatego by w telewizji zaczęto mówić prawdę co pozwoliło by -co niektórym wrócić do realu.
ratings: perfect / excellent
PS. Do Emmy - obniżenie oceny za "poprawność językową" należy uzasadnić. Szukam i nie mogę znaleźć błędu, a cóż dopiero błędów (obojętnie jakich), które "pozwoliły" obniżyć przez ciebie oceny aż do "słaba". Na PubliXo nie rzuca się nieuzasadnionymi ocenami za "poprawność językową".
Przykro to pisać nowej osobie, ale Pani ośmieszyła się tą oceną. Radzę wpierw pomyśleć, nim wpisze się ocenę. Ja swoją pierwszą odważyłem się wystawić po ponad miesiącu, wpierw zapoznawszy się z zasadami.
Zamiast tego, odpowiedziałaś wg metody tych, którzy nie potrafią dyskutować/nie mają uzasadnienia: "a ty masz wągier na nosie, więc ja mam rację!" Jak się nazywają tacy ludzie i czy są szanowani, ich zdanie bierze się pod uwagę? Pomyśl sama.
I jeszcze jedno - to są "częstochowskie rymowanki"? Radzę zapoznać się z zasadami tworzenia limeryków.
Do Emilii-R - tekst może się komuś nie podobać, to zrozumiałe. Natomiast nazwanie "żałosny pod względem merytorycznym"? A co w nim jest niemerytorycznego?
ratings: perfect / excellent
Straszenie PiSem już nie działa, ale jest za to kupa śmiechu:)
25 października po ogłoszeniu wyników w wielu domach popłynie "Nie płacz Ewka" Perfectu.
Dalej więc nie wiem, za co wystawiłaś tę ocenę "słabe". Nie czepiam się, chce po prostu wiedzieć. PubliXo jest dla wielu, dla mnie też, formą doskonalenia i nauki.
Janko - kto czyta Twoje komentarze, ten wie. Sam wiele z nich wynoszę.
Wpisać "podoba mi się - nie podoba mi się", albo "żałosne" potrafi każdy. Uzasadnić merytorycznie - nie każdy.
ratings: perfect / excellent
Dzisiaj jest ich u nas ok. 40 tysięcy.
Największe ich skupisko mieści się w Wólce Kosowskiej pod Warszawą