Author | |
Genre | nonfiction |
Form | prose |
Date added | 2015-11-14 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 3685 |
Dziś usłyszałem wypowiedź Schetyny ( dość długą ) w której potępił nowego ministra MSW i ministra obrony Macierewicza iż mylnie kojarzą zamachy w Paryżu z emigrantami --że ich wypowiedzi są niewłaściwe , niesolidarne i niegodne itp. Czyli potępił ich jednoznacznie i definitywnie. Wcześniej jednak sam wyznał że zamachu dokonali też ,,Francuzi ‘’ . I tu należy skojarzyć że na 99 % są to potomkowie wcześniejszej emigracji arabskiej . Należy zatem kojarzyć terroryzm z emigracją islamską – KTÓRĄKOLWIEK - która staje się bazą i daje rekruta . Schetyna okazał się hipokrytą – co nie ulega wątpliwości ani nie powinno to być zaskoczeniem – pytanie nasuwa się inne . Oczywiście w kontekście wypowiedzianych świadomie kłamstw .
Pytanie
. W jakim programie militarno -społecznym on uczestniczy oraz inne głowy Europejskich państw. ?
Przytaczam tą wypowiedź gdyż jest doskonałym przykładem na to skąd mamy czerpać informacje polityczne.
Mamy analizować ! A efekt naszych rozważań jest znacznie bardziej wiarygodny niż doskonale skrojone banalne odpowiedzi w TV dla urobionego pospołu .
Zatem informacje ważne- to te krótkie migawki , zdania tylko raz wypowiedziane , suche fakty i własna analiza . W żadnym bądź razie ,,analiza` niezależnego rządowego eksperta.
Więc przytaczam fakty i takie ciekawe newsy.
- Wiosna arabska dotyczyła obalania paru dyktatorów od Saddam się zaczęło potem Kadafi , Tunezja, Mubarak a teraz Assad - za którym stanęli Rosjanie z racji na bazy wojskowe i tu się zatrzymało.
Doliczyć należy wojny w Jemenie , Sudanie i Somalii.
- Komandosi Francuscy i Angielscy byli parokrotnie pojmani w prawie wszystkich tych krajach – czyli Anglia i Francja prowadziły faktycznie z nimi wojny.
- Kadafi chciał oprzeć swą walutę o parytet złota. ( coś niezwykłego ) Był też wielkim społecznikiem – a jego naród jak żaden inny miał wysoki standard życia . Szpitale kina , fabryki itp. Poziom porównywalny do Jugosławii.
- Egipt i Tunezja zaczęły zarabiać krocie na turystyce. Przedtem p. Egiptu Mubarak objeżdżał państwa Europejskie i zachęcał do współpracy turystycznej. Był i w Polsce . Wzrost poziomu życia był bardzo zauważalny czego dowodem liczne moje dyskusje z tubylcami.
- - dodać należy wyjątkową aktywność militarną samego Izraela – liczne ćwiczenia wojskowe oraz uczestnictwo w nich polskich samolotów!? . ( tajemnica była ! )- Ciekawostka - w tajemnicy przyznano Żydom ileś tam set tysięcy Żydom -obywatelstwa Polskiego. No i niedawne ogłoszenie pojednania z Iranem co chyba było ulgą dla Żydów i zażegnaniem groźby wojny atomowej .
-- dodajemy wojnę na Ukrainie a przedtem zamach smoleński i wymowne w tej sprawie milczenie świata.
- Wnioski oczywiście są jedynie hipotezą--- i mogą tylko być --mniej lub bardziej bliskie prawdy. Założyć jednak możemy że jest to walka o wpływy - mocarstw . I choć nie słyszeliśmy o udziale Francji w Arabskiej Wiośnie to mówi się dziś w dobie zamachów paryskich- otwarcie o aktywnym udziale Francji w tych wojnach oraz sprawstwie lawiny uchodźców. Nie wiemy zatem czegóż to dokonywali Francuscy konsyliarze na arabskiej ziemi. A ciekawi to jeszcze bardziej bo wojna w Syrii stała się patowa więc musi dochodzić do zbrodni i to na sporą skalę .
- Wyciągnąć wnioski pozwala nam też zemsta arabów na Rosjanach za bombardowania czyli niedawno ,,strącony” samolot lecący z turystami rosyjskimi z Egiptu.
- Wniosek nasuwa się sam – czego to dokonali Francuzi w Syrii że nastąpiła taka reakcja ?
- Wątpić należy by ISIS sama z siebie budowała wrogość świata zachodu przeciw ich państwu - choć taką mamy kampanię informacyjną .Mają żądzę zabijania ale chyba też i mózg.
- Walka o wpływy w basenie Morza Śródziemnego to nic innego jak kulminacyjny moment jej o dominację a co najgorsze kosztem niewinnych milionów ludzi w tym i Paryżan .
I w ten właśnie sposób powinniśmy rozumieć tą wojnę i ostatnie zamachy.
A wojna syryjska jest tak długa i krwawa bo starły się tam potęgi militarne i polityczne Czyli zachód z Rosją .
Dodać należy że dzięki biednej Syrii( hipoteza) Polska odzyskała niepodległość w ostatnich wyborach( nie zostały sfałszowane ) Wyjątkowo mieliśmy międzynarodowych obserwatorów. Ciekawe po co – przecież oficjalnie mamy wszystko w najlepszym porządku.. Zapewne dogadano przesunięcie wpływów Ameryki na Polskę z namiestnikami Rosji i Niemiec czyli Komorowskim i Tuskiem że oddadzą władzę - bo w przeciwnym razie zrobią tu drugi Majdan, do czego przymiarki już były. Pamiętna okupacja PKW podczas sfałszowanych ponad wszelką miarę wyborów samorządowych. I wówczas Polacy was powieszą lub staniecie się banitami do końca życia. W tym świetle zrozumiałe wydają sie te haniebne kradzieże Komoruskiego na odchodne.
Oczywiście że pominąłem wiele wątków i zależności ale obraz jako tako przedstawiłem .
Przyznać się muszę że nie rozumiem i nie potrafię wytłumaczyć tego samobójczego działania państw zachodu w sprawie islamizacji swych narodów. Bezsprzecznie jest to zjawisko zabójcze dla kultury przemysłu ale i dla cywilizacji państwa. Wiadome staje się już iż statystyki procentowe populacji ,, ciemnej` są mocno zaniżane . Możemy spodziewać się więc pewnego dynamizmu w tych sprawach.
Nie rozumiem tego projektu – jednak taki istnieje czego dowodem jest koordynacja działań na ogromną skalę – oraz tożsama postawa wielu głównych polityków Europy i Ameryki .
Piszę ten tekst dlatego by dać państwu alternatywną wersję zdarzeń i wskazać możliwy sposób w jaki można interpretować wydarzenia polityczne. Choć oczywiście założyć trzeba też mą mylną interpretację .
NA PEWNO NIE WOLNO ULEGAĆ OFICJALNEJ WERSJI – ONA JEST PRODUKTEM DLA LUDU A NIE PRAWDĄ.
PRAWDA JEST ZAZWYCZAJ ZBYT NIEWYGODNA LUB ZBYT MAŁO KOŻYSTNA .
Ps . proszę nie zwracać uwagi na interpunkcję i ewentualne błędy. Z czasem poprawię – dlatego proszę nie oceniać gwiazdkami .
-
dla autora KOŻYSTNE!
http://niezalezna.pl/72921-obrzydliwe-schetyna-wykorzystal-tragedie-w-paryzu-do-ataku-na-pis
ratings: bad / bad
Bo co wyjdzie, kiedy się banały z jawnymi bzdurami wymiesza, gwałcąc przy tym reguły poprawności językowej?
Jednego autorowi zazdroszczę, dobrego samopoczucia.
Komentarz typu ,, twoja matka jest głupia "
Miej do siebie godność.
Uwierz Rozarze!
Luftikus
ratings: perfect / excellent
ratings: bad / bad
Nie zgodzę się natomiast z opiniami, że tekst jest bełkotem. Autor w tekście zaznaczył, że "wnioski są jedynie hipotezą". Treść jest ciekawą analizą tego, co się dzieje. I obawiam się, że jest w niej wiele prawdy.
Kiedyś może się przekonamy ile.
Rae*, Twój wpis mnie rozśmieszył :)
Odkąd jestem na Publixo, zawsze "mówiono", że wspólnie się uczymy tworzenia, bo większość z nas to amatorzy.
Rozumiem, że namawiasz wszystkich o innych poglądach o wyniesienie się z portalu. Bardzo ciekawe...
Osobliwe: tak niby wszyscy wynoszą się z Portalu, a tu raptem?
Na przykład ten rysunek nie wiadomo kogo przedstawiający o wyglądzie najokrutniejszego z terrorystów, przy którym zbójca z "Powrotu taty", niczym niebiański aniołek, straszy jak Dracula tych wszystkich nieprzygotowanych na podobne ilustracje użytkowników, osobliwie kłócąc się z zapowiedzią jego autora o zbieraniu stąd swoich zabawek oraz stąd pakowaniu... ;-))).
N. b. sam rysunek sprawia wrażenie cudzego ołówka, a teraz na szybie przekalkowanego własnego "dzieła".
:-D :-D :-D
Podobnego jak raenogodtamer fanatyka nie wynajdzie nawet okular elektronowego mikroskopu.
A mogę sobie tak napisać, ponieważ będąc z przekonania chadecją, z PiSem mam raczej niewiele wspólnego, czytając jednak ową "Mowę nienawiści" w wydaniu tegoż robi mi się coraz gorzej i gorzej...
Rozar niejednokrotnie - obrażając oponentów - przegina pałę, ale z kolei w świetle innych zaprezentowanych wypowiedzi, to raenogodtamer jawi mi się niczym podszyte demonem wcielone zło! Dzierżyński niemalże!
Aż strach się bać :szok:
Trzeba dokładniej oglądać sobie forum, a nie skupiać się wyłącznie na własnym "ego".
Dlatego niejaki raenogodtamer oraz jemu podobni dla skromnej b_d_c nie są nawet powietrzem.
Powtarzam: takich ludzi należy się wystrzegać niczym najgorszego smogu. Wręcz nuklearnej chmury. Oraz szybko opłukać po takich kontaktach jak po radioaktywnym deszczu...
ratings: very good / excellent
Bo jeżeli cuchnący nadmiernym wysileniem a dot. wyimaginowanej Arabii gniot niczym najdłuższy z długich soliter otrzymał maksymalne noty, w takim razie?
Tak, oceny są nie tyle "fałszywe" co uprzejmościowe :-D :-D :-D
Zatem "z poważaniem oraz uważaniem" :-D :-D :-D
1. Czy Autor jest arabistą i pracuje w wywiadzie? Czy własnym nazwiskiem gwarantuje rzetelność podawanych w teście informacji?
2. Jeżeli nie, to w oparciu o jakie źródła snuje swoje hipotezy?
3. Ile jest warta publicystyka, która bazuje na mniemanologii - oraz gdybologii?