Author | |
Genre | humor / grotesque |
Form | prose |
Date added | 2016-07-17 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 1968 |
W męskiej szatni dzwoni telefon komórkowy. Spod prysznica wyskakuje młody mężczyzna z ręcznikiem ciekawość sprawiła, że wszyscy obecni nastawili uszu.
- Tak?...
- Witaj mój drogi, jesteś w siłowni?
- No…
- Posłuchaj, właśnie pobiegałam trochę po butikach... Tu, wiesz, w tych złocistych tarasach... Znalazłam piękną skórzaną kurtkę. Za jedyne 1500 Euro. Jak na coś takiego to po prostu śmieszna cena. Czy mogę ją sobie kupić?
- Cóż, jeśli ci się podoba, bierz kochanie, oczywiście.
- Dziękuję, kotku. Tak w drodze powrotnej zajrzałam jeszcze do salonu samochodowego. Wystawili właśnie nowy model sportowego Mercedesa. Świetnie będzie pasował do kurteczki. Może zamówić dla mnie taki jeden?
- Ile kosztuje?
- W sumie około 120 000 $ w zależności od wyposażenia.
- Och, dobrze, to śmiało. Ale sprawdź w nim wszystko – w końcu to już całkiem niemałe pieniądze.
Żona(?) po prostu w siódmym niebie. Głos - słodszy niż miód. Słychać gaworzenie:
- Kitty, ja jeszcze z pośrednikiem rozmawiałam. Pamiętasz ten piękny dom nad morzem, do którego zabrałeś mnie w zeszłym roku na wakacje? Jest znów wystawiony na sprzedaż. Teraz taniej – tylko półtora miliona Euro. Prawda, kochany, że złoty deal?
- Nie zgadzaj się na taką kwotę, słyszysz? Wynegocjuj za milion czterysta. Sto tysięcy będziesz miała wtedy na waciki…
- Dobrze, mój Babicki. Twoja Kasia kocha cię.
Facet odkłada słuchawkę. W szatni idealna cisza. Wszyscy stoją z otwartymi ustami, w końcu rozlega się głos chłopaka:
- O żesz ty… Do kogo i od kogo to był telefon… ktoś może w kursie?
ratings: perfect / excellent
W drugim zdaniu przed "ciekawość sprawiła" niezbędny jest średnik lub nawet kropka. Przed "to po prostu" potrzebny jest przecinek, a przed znakiem zapytania w nawiasach spacja.
ratings: very good / excellent
Janko wykazał błędy dlatego oceniam stopień niżej :)
ratings: perfect / excellent