Text 113 of 254 from volume: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Author | |
Genre | humor / grotesque |
Form | epigram / limerick |
Date added | 2017-04-12 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 3162 |
O bombie escobarycznej
Pewien piroman z wioski Kryniczno
zbudował bombę escobaryczną
i podłożył w MSZ-ecie
Waszczowi na parapecie,
bowiem przekroczył wielkość krytyczną.
* Wariantowo trzeci i czwarty wers mogą brzmieć:
i podłożył ją w MON-ie
Antkowi na balkonie
ratings: perfect / excellent
ratings: perfect / excellent
najbardziej niebezpieczne.
Zabierają ludzki,
przydają małpiego rozumu.
Chyba są wszeteczne ;)
ratings: perfect / excellent
ratings: perfect / excellent
Co ma do tego Waszczykowski, Macierewicz i ekipa? Otóż Waszczykowski lata właśnie w tamte rejony świata, gdzie klimat odpowiedni dla produkcji kokainy i marihuany, gdzie kartele narkotykowe obracają większymi sumami niż wszystkie nasze korporacje do kupy wzięte. I tam prowadzi swoją dyplomację. Macierewicz zasiada w jakiś spółkach z consigliere nowojorskiej rodziny Gambino. No!Nie żaden Tom Hagen. On się nazywa Alfonse D`Amato. No.
Dlatego ja sądzę, że San Escobar to zwyczajne freudowskie przejęzyczenie. Chłop myślał o rzeczy i stąd nazwisko Escobara - najbardziej znanego z baronów.
Poza tym, to generalnie jest tak, że jak Waszczykowski coś pierdolnie, to kobyły rżą dupami w stajniach pod Władywostokiem.
Lubię zabawy liczbami, bo one przemawiają do wyobraźni. Amerykański rynek kokainy to co najmniej sto miliardów USD rocznie, czyli więcej więcej niż roczny budżet państwa zwanego Polską! A gdzie heroina, marihuana, ecstasy, kwas lizerginowy i inne dragi?
W Warszawie miesięczne spożycie amfetaminy wynosi ponad dziewięćset kilogramów miesięcznie. Oznacza to, że Warszawiacy konsumują dziewięć milionów działek amfetaminy miesięcznie. A gdzie inne dragi? Ale w Polsce nie ma problemu z dragami. To tylko jacyś jajogłowi robią sobie jaja i badają ścieki na okoliczność występowania pochodnych i stąd te ich podłe statystyki.
San Escobar śni się wielu ludziom po nocach, bo w istocie rzeczy to kraina miodem i złotem płynąca.
Filmu o wielkim chrześcijanie i dobroczyńcy - Pablo Escobarze, który budował szpitale, szkoły i był hojnym pracodawcą dla tysięcy miejscowej ludności. Krzyż i Matka Boża są w filmie wszechobecne. To prawdziwa uczta dla każdego chrześcijanina. Serdecznie polecam.
Bomby escobarycznej
Prosto ze stolicy,
Granatniki Myszki Miki,
Przekręt we wszechnicy,
Dwaj z wąsikiem mechanicy,
Podsłuch w domu, na ulicy
-
Wszystko to wprost krzyczy
CZAS N A M DO LECZNICY!