Author | |
Genre | popular science |
Form | article / essay |
Date added | 2017-11-27 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1757 |
`I wziął Pan Bóg człowieka i osadził go w ogrodzie Eden, aby go uprawiał i strzegł` Czyli wziął Wszechmogący Bóg człowieka-rodzaj informacji w formie energetycznej i umieścił go w systemie duchowo-informacyjnej całości. Wzajemnych oddziaływań informacyjnych wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej ze wszechinformacją, aby dysponował rodzajami informacji w formie energetycznej, i strzegł przed zakłóceniami wzajemnych oddziaływań informacyjnych wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej ze wszechinformacją.`I dał Pan Bóg człowiekowi taki rozkaz: Z każdego drzewa tego ogrodu możesz jeść, ale z drzewa poznania dobra i zła nie wolno ci jeść, bo gdy tylko zjesz z niego, na pewno umrzesz`Czyli i otrzymał od Wszechmogącego Boga człowiek - rodzaj informacji taką informację, że z każdego drzewa - rodzaju informacji możesz jeść, tego ogrodu - wszelkie rodzaje informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, ale z drzewa poznania dobra - rodzaj informacji w formie energetycznej z owocem- produktem rodzaju informacji i nasieniem- informacją o całości rodzaju informacji, czyli dobra, bo dla człowieka ( Rdz. 1,29) i drzewo zła - rodzaj informacji z owocem - produktem rodzaju informacji bez nasienia - bez informacji o całości rodzaju informacji, czyli zła, bo nie dla człowieka ( Rdz.1,30). nie wolno ci jeść, bo zjedzony owoc bez nasienia - bez informacji o całości rodzaju informacji. Spowoduje zakłócenia we wzajemnych oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości. Zakłócenia w systemie duchowo-informacyjnej całości wzajemnych oddziaływań informacyjnych wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej ze wszechinformacją. Spowodują zaprzestanie wzajemnych oddziaływań informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją, dlatego na pewno umrzesz (Rdz.2,15-17)