Text 22 of 30 from volume: Tam gdzie chmury zawracają
Author | |
Genre | poetry |
Form | blank verse |
Date added | 2017-12-10 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 1826 |
mówiłeś, że w biegu
puszcza się tylko latawce…
puściłeś mi oczko
w pończosze. płynie
pod górę jak lawa. powoli
tracę zmysły i sukienkę,
kiedy pocałunki przeciekają
przez palce. noc wygląda
z twoich oczu.
ratings: perfect / excellent
ratings: perfect / excellent
ratings: perfect / excellent
Ale zastanawiam się, czy to przypadkiem nie był pryszczaty Franek?
Przyznam się natomiast, ze znałem takiego, który w biegu puszczał nawet... pawia.
Większość mężczyzn szuka legendarnego punktu "G", który nie istnieje i nigdy nie istniał, a został stworzony przez zakompleksionego Grafenberga, który z zemsty wpędził również w kompleksy znaczą część męskiej populacji. Wszystko zaczyna się w mózgu i kończy na nim. To nie jest takie proste, żeby tak powodować kobietą i odziaływać na jej ciało... migdałowate, które wyłączy jej rozsądek słodką obietnicą nagrody z tzw. Cwntrum Wynagrodzeń i kiedy kobieta traci sukienkę, to znaczy, że emocje wyłączyły racjonalne myślenie i robią wszystko, żeby zaspokoić owe Centrum Wynagrodzeń. I wtedy się... zaczyna :)
Pocałunek otwiera pierwsze drzwi i nagle okazuje się, że w kolejnych "pomieszczeniach" duszy kobiety nie ma już żadnych drzwi, a droga przypomina czteropoasmową autostradę, po której mknie elektryczna Tesla z szybkością 300 km na godzinę, co równa się mniej więcej szybkości... naszych impulsów elektrycznych między synapsami.
Wiersz jest piękny... nasączony kobietą, jak ciasto ponczem... sukienka na podłodze, a stringi na żyrandolu. Zaznaczam, że to jest tylko moja, niespersonifikowana wizja, na podstawie wiersza.
Przyjemnie jest wpaść i usiąść do stołu z prawdziwą poezją. :)
ratings: perfect / excellent
anettula - bo noga w górę jest coraz grubsza :)
ratings: perfect / excellent
Czystej liryki kwintesencja.