Text 3 of 11 from volume: Wolne żarty
Author | |
Genre | humor / grotesque |
Form | blank verse |
Date added | 2018-01-16 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 1958 |
Przeczytałem jakiś czas temu statystyki z USA że czarni zgwałcili ileś tam -dziesiąt tysięcy białych kobiet, zaś czarnych kobiet zgwałconych przez białych była jedna lub dwie – co mnie zastanowiło i oczywiście oburzyło jako przykładnego Europejczyka .
Gwałcicielu biały
Rasisto nazisto
Miej względy
Na równość
Szczególnie wobec
Czarnej kobiety
Na trendy na świecie
A szczególnie w Europie
Traktuj zgodnie z dyrektywą
Choć może będzie ci trudno
Wszystkie kobiety
Niezależnie od skóry
Równo
ratings: perfect / excellent
Bo oto jakieś 3-4 lata temu na fali walki o prawa kobiet w tym i przerażających gwałtów popełnianych przez przerażających białych katolików ktoś dobrał się do statystyk i się okazało!- że w Polsce jest to dwu- trzykrotnie zjawisko mniejsze niż na zachodzie a różnice płac są też niższe niż na zachodzie. Nadto kobiety polskie są otaczane większym szacunkiem itp.
Oczywiście to tylko statystyki.
Ale widziałem na you tube że tylko Polak pomógł kobiecie,- niby napadniętej.
Nadto jesteśmy dumni że nasze kobitki są takie piękne - no i niech ktoś poważy się na ulicy uderzyć jakąś kobietę - choćby najbrzydszą , najpodlejszą - to marny jego los:-)
Zatopiony :)
wszystkie statystyki w USA - gdzie žyje dzisiaj 328 milionów ludzi - muszą MUSZĄ być proporcjonalnie wyższe niż u nas, w kraju nad Wisłą z liczbą mieszkańców plus minus dziesięć razy mniejszą.
Jeszcze raz powtórzę:
nie dyskutuję z Autorem, który jest impregnowany na wiedzę inną niż jego własna. Piszę o tym w suplemencie do tekstu z myślą wyłącznie o tych, którzy tę twórczość łykają - i w milczeniu idą dalej.
Poeta ma dar celnego słowa. Szkoda, że to najczęściej, niestety, kula Panu Bogu w okno
Statystyki zgwałceń polskich kobiet doskonale zna Kościół (patrz codzienna Polek spowiedź przy konfesjonale). Co w tej sprawie od wielu stuleci zrobiono??
Kto sieje wiatr - zbiera tornado