Text 5 of 35 from volume: Za krawędzią
Author | |
Genre | romance |
Form | prose |
Date added | 2018-05-12 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 2568 |
Drabble
To była piękna jodła. Smukła jak wieże gotyckich katedr, dostojna jak monarcha w koronie i urocza z bujnymi włosami zielonego igliwia. Drzewna kobieta w stylu wielkich dam renesansu czy baroku. Dumna niebosiężnie.
Mężczyzna pogładził czule chropowatą korę, jakby to było jedwabiste ciało kochanki.
- Jesteś moja – szepnął, dotykając ustami pnia.
Szmer igieł stał się głośniejszy.
- Jestem. Możesz zrobić ze mną co zachcesz.
- Będziesz najpiękniejsza na balu. Najpierw cię zabiorę, a potem odzieję w najbogatszą suknię. Wszystkie oczy będą zwrócone tylko na ciebie.
Usłyszał westchnienie radości.
Przyozdobi cię najpiękniejsza i najbogatsza mieszczanka Braszowa - pomyślał Vlad, czule obejmując pień.
ratings: perfect / excellent
"Róża jest różą, jest różą, jest różą"
rosła
na ścięcie
do bukietu
“od serca”
Istota jest tu zupełnie inna. Jodła wybrana na pal i odpowiednio (w stylu Vlada Palownika, czyli Draculi) przyozdobiona.
Kompletnie nie rozumiem Twojego wpisu.
Ani Cię ktoś atakował, ani wskazał palcem.
Masz jakąś fobię?
ratings: perfect / excellent
Po wczorajszych wydarzeniach w Sejmie jestem w... wisielczym nastroju. Dlatego tę jodłę kojarzę z... szubienicą.
Nie umiem rozpoznać Braszowa i Vlada (rumuński, czy, zdaje się białoruski)
A może moje skojarzenia, zwyczajnie są do d...
Tak właśnie palowo potraktował mieszkańców zbuntowanego miasta, Braszow.
Co tam Ci znowu podniosło ciśnienie oleju?
(także i tych durnych insynuacji w innych komentarzach - piorko to nie arcydzieło, co można szybko zweryfikować zgłaszając pytanie do Lotty).
Przepraszam, Puszczyku, za ten wtręt, ale nie chce mi się pisać osobnego komentarza. Wybacz.
Do meritum:
Wczoraj wkleiłam link. Władza popisała się bezdusznością właściwą tylko dla wyjątkowych bydlaków. Nie ma co owijać w bawełnę. Państwo, które nie dba o najsłabszych, w tym przypadku - niepełnosprawnych, to ściek!
Tak, moim zdaniem, powinno wyglądać drabble.
Coś sugerujesz, a na koniec wychodzi coś kompletnie innego.
ratings: perfect / excellent
Nawet się z Tobą nie zgodzić nie można, a to smutne.
ratings: perfect / excellent
Karol, moim zdaniem, to jest istota drabble.
Podać coś innego na tacy,a później zobaczyć mózg w potrawce. :)
Dziekuju z obecnościu.
To nie tytuł
To wskazanie formy (stuzgłoskowiec), bo nie ma takich możliwości technicznych zaznaczenia.
Admin nie popisał się wyobraźnią i horyzontami. :)
ratings: perfect / excellent
ratings: perfect / excellent
ratings: perfect / excellent