Text 8 of 37 from volume: Opowiadania historyczno - obyczajowe
Author | |
Genre | common life |
Form | article / essay |
Date added | 2018-11-01 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 1536 |
Bo wtedy gdy spojrzał Bóg Wszechmogący na wszystko, co stworzył, a było to bardzo dobre, czyli wtedy z pewnością nie wiedział, że stworzony człowiek zgrzeszy, czyli uczyni destrukcyjne falowe zakłócenia w systemie. To kiedy napewno wiedział, że człowiek zgrzeszy?
Myśli i słowa o wysokiej częstotliwości wibracji, czyli zbieżne z Ewangelią Jezusa Zbawiciela, nie czynią destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie, natomiast myśli i słowa o niskiej częstotliwości wibracji, które nie są zbieżne Ewangelią Jezusową, czynią destrukcyjne falowe zakłócenia w systemie, za które ponosi się konsekwencje.
Świetna komedia.
Polecam!
Bóg Wszechmogący wtedy wiedział, że człowiek zje owoc banana, bez nasienia gdy szatan podjął z człowiekiem dialog negacji i manipulacji rzeczywistymi i rzetelnymi słowami Boga Wszechmogącego (Rdz 3) Analogicznie do współczesnych negacji i manipulacji rzeczywistymi i rzetelnymi słowami Biblii-instrukcji życia w systemie duchowo-informacyjnym, w którym człowiek medium szatana. Czynią w systemie destrukcje-źródło wszelkich dramatów, cierpień i śmierci, za czynienie w systemie destrukcji, na pewno poniosą konsekwencje w tunelu swoich uczynków.
ratings: poor / poor