Text 15 of 105 from volume: Prawda ponad wszystko
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2019-03-11 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1727 |
Jak kto jeszcze z was
Nie wiedział
Jakby kto jeszcze hasłami
Przyćmiony miał umysł
Lub oczy z obłudy
Bielmem mu zaszły
Co znaczy lewica
Nieszczęście czerwone
Kłamstwo i mordy
Niech spojrzy w stronę Wandei
Tak właśnie zaczęło
Dziś zapomniani
Mają rocznicę
https://www.pch24.pl/smierc-wandei--ludobojstwo-duma-francji-pch,60484,tv.html?fbclid=IwAR0BJauuohWwrXMJUlH9uM4hm1i0yZJ9hXau2efMGyqyEOPyoMBEMGzwssk
Jak by postąpili - w filmie jest zmianka że uwolniono pięć tysięcy czerwonych morderców.
Ale co ważne - że czerwoni w jakiejkolwiek postaci kłamią manipulują w sposób prawny i zalegalizowany w myśl zapewne wyższego celu jednak nikt inny nie upowszechnia masowej obłudy.
Wandea to przedsmak komunismu i faszyzmu.
Hitler - nie inaczej był sosjalistą - prawie komunistą .
Bielmo na oczach !
Oczywiście potwór podlega ewolucji i dostosowuje się. I dawno by zdechł gdyby nie - jak wspomniałem świadome utajnianie cenzurowanie zbrodni jak i całkowitego nonsensu logicznego idei lewicowych i całej hipokryzji.
Bez kłamstwa i cenzury lewica nie istnieje !
Przypominam że bunt w Wandei był podobny do zrywów robotniczych w Polsce - to ci się zbuntowali dla których niby była ta rewolucja .
Ważne jednak jest podsumowanie z którego wynika niezbicie wszystko co czerwone niszczy cywilizację: mordując, manipulując, niszcąc wartości oraz wszelaki dorobek.
Historia świata nie zna rewolucji prawicowych
To tematy tabu.
Cicho ma być .
Nie tylko Wandea ale i w Meksyku Chrystiada nasza Konfederacja Barska , w Rosji było kilka przeciwko sowietom , oraz w Hiszpanii przeciwko światowym bandom - Rewolucja przeciwko obcej interwencji.