Go to commentsPod rygorem natychmiastowej wykonalności
Text 52 of 83 from volume: Populus dixit
Author
Genrehorror / thriller
Formpoem / poetic tale
Date added2020-01-19
Linguistic correctness
Text quality
Views1740

Ekoeuropejska schizofrenia zabrania 

. . . . . . . . . . . . . . .. .. . . . . . . . . . . . ..  

[tu wpisać, co podpowie mózgowie] 

z wyjątkiem głupoty 

komisarzy od „klimatu”, 

którym raz na zawsze należy zabronić 

pierdzenia w cokolwiek i gdziekolwiek


19.01.2020


  Contents of volume
Comments (13)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Naturalne źródła odpowiadają za większość emisji CO2 dla atmosfery. Dlaczego to człowieka wini się za zmianę klimatu?

horror/thriller, a ja się śmieję, przepraszam :)
avatar
A poza tym parafrazując Katona Starszego UE należy zniszczyć!
avatar
...z tego wszystkiego...
avatar
Myślę że ten marsz głupoty poprzez Europę ma swój cel.
Niewątpliwie ekologia to kasa, sądy to władza a promocja homoseksualizmu to niby wolność.
To nieprawdopodobne jak promowany jest nieracjonalnby sposób myślenia.
avatar
Te minusy to pewnie od tych, którym w powyższym wierszopodobnym utworku zakazało się... pierdzenia? :p Niektóre wykasowałam ;-)))
avatar
Ale to, że osuszanie torfowisk i deforestacja Ziemi objęły - do dzisiaj - grubo ponad pięćdziesiąt procent jej zasobów, a na oceanach dryfuje pięć sztucznych (z plastikowych odpadów) "wysp" wielkości Francji każda, to już słyszeli Państwo? No i to nie jest, wiersz/poemat, lecz zwykła uliczna proza.
avatar
Oni pierdzą w twarz a ludzie kojarzą to z dobrobytem,
nie z odbytem.
avatar
Nie bez przypadku napisałem "ludzie", ponieważ do bycia Polakiem to im daleko.
avatar
Bartymeusz. Zechciej z łaski swojej uświadomić mnie, co to oznacza bycie Polakiem? - Bycie księdzem, czy może palenie w piecu oponami?
avatar
Leo, Ty dalej w żłobku?
avatar
Proszę mi wybaczyć, że nie odpowiem. Zdrowia życzę!
avatar
Rozumiem, że z powodu różnicy czasu między Perth, a Warszawą. Za życzenia dziękuję.
avatar
Nie, nie dlatego.

Powiedz, proszę, kiedy masz niedwuznaczne zamiary do kobiety, to wiesz wtedy, że jesteś mężczyzną, czy o to ją pytasz?
© 2010-2016 by Creative Media