Text 3 of 11 from volume: Memy Zebrane
Author | |
Genre | humor / grotesque |
Form | prose |
Date added | 2020-04-01 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1251 |
- Od dziś Mein Fuhrer Polacy, Rosjanie i Niemcy będą się spotykać już tylko w dowcipach.
Wyliczanki przy okazji tego tematu nawet najmniejszym słówkiem nie wspominają ani o kalekach, ani o obłąkanych, sierotach czy zgwałconych, ale...
DOBRZE WIEMY, ŻE ICH STATYSTYKI WIELOKROTNIE PRZEWYŻSZAJĄ LICZBY ZABITYCH.
Jest się z czego pośmiać. Dzisiaj zwłaszcza, kiedy w tym swoim stanu wyjątkowego przymusowym odlocie PRZERAŻA nas każda info o kolejnych tysiącach zarażonych COVID-19
Są żarty, kawały, śmichy-chichy i te ubawy po pachy absolutnie NIE NA MIEJSCU - no, chyba że mamy wenecki karnawał, gdzie bluźnierstwo jest wpisane w tę formę artystycznego wyrazu
Nie jest tak, że w świecie sztuki skazany jesteś wyłącznie na gadki do lustra!
Rusyfikowani intensywnie Białorusini pod niemiecką okupacją przeżyli narodowe odrodzenie. Wcześniej nikt ich nie wspierał w odszukaniu swej narodowej świadomości. To, że dziś wytykają Łukaszence to i tamto, mówią po swojemu, a nie po rosyjsku, to ślad II wojny światowej.
Jest ten dowcip, jak to SS - man łapie Wojtyłę z ulotkami. Pod ścianę, Polaczku. I wtedy z nieba odzywa się ten głos: nie zabijaj go, umyśliłem sobie, że zrobię go papieżem. SS - man mówi: dobrze, ale ja będę po nim.
Hitler przytrafił się Niemcom - i całemu światu - jak dziejowy kataklizm, a jego popioły dawno rozwiały się na amen i z kretesem. Na całym ziemskim globie nie epatuje nikogo, odkąd w Berlinie - w środku nocy z 8. na 9. maja - feldmarszałek Wilhelm Keitel wraz z dwójką swych kolesi podpisał akt bezwarunkowej kapitulacji III Rzeszy.
Wyciąganie TEGO trupa z szafy - to żenada.
Ż - E - N - A - D - A