Text 198 of 250 from volume: Znak czasu
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2020-04-10 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1311 |
Kłamstwo Katyńskie
To był akt założycielski PRL
Prawdziwy manifest
Protektoratu Hunów
Prawda o Katyniu
Stanie się nową kartą
Proklamacją wolnego narodu
Na podstawie ostatniego , niewygłoszonego przemówienia Lecha Kaczyńskiego
Dwadzieścia lat wcześniej był rok 1990, major KGB Oleg Zakirov, dziennikarze Aleksander Politkowski i Krystyna Kurczab-Redlich oraz Stanisław Ciosek, Jacek Kuroń, Michał Żórawski i kilku innych lewaków.
A Oleg Zakirow nie dorobił się w Polsce nawet skwerku ani alejki swojego imienia.
Jeśli to wszystko nic ci nie mówi, to znaczy, że nie masz pojęcia o tym, o czym piszesz.
Prawda o Katyniu
Stanie się nową kartą
Proklamacją wolnego narodu
(patrz stosowne wersy)
łamie przekazowi kręgosłup.
Dlaczego??
Bo ta prawda JEST od co najmniej kilku dziesięcioleci w Polsce powszechnie nagłaśniana?? od podręczników, przez tv, internet, wszelkie wydawnictwa, po harcerstwo, Kościół i muzealnictwo??
Nieudolność poetycka może zabić KAŻDY temat
Owszem jest znana ale nie uznana jako akt bardzo ważny .
Ta świadomość że ukrywano prawdę by nas zniewolić nie była powszechna .
Zrozumienie rangi wydarzenia pozwala zrównać Niemców i Rosjan jako wrogów i oprawców .
Co ciekawe II RP nie było stać na prawdę o sowietach.
Użycie formy czasu przyszłego P R Z Y S Z Ł E G O /stanie się/ sugeruje, że Polacy wciąż nic nie wiedzą o tej zbrodni. To policzek wymierzony komu?
Informacja może być jawna wszak wiele takich jest tylko grono znawców ograniczone . Tak jest z wieloma naprawdę niezwykłymi faktami historycznymi, które nie są w powszechnej znajomości - tak też było z wyklętymi w latach 2000-2010 . To chyba jest spora różnica wtedy a dziś . Podniesiono rangę ich walki a wiedza stała się powszechna .
Tak też jest z Katyniem który nie jest epizodem i nie jest tylko mordem to faktyczna próba unicestwienia państwa Polskiego . I o taką wiedzę chodzi- pełną , rozwiniętą i wiele mówiącą . Katyń dla Polaków ma być symbolem jak Oświęcim.
Jest wielka różnica wiedzieć a rozumieć - i o to w tym wszystkim chodzi.
Leo chyba wiesz jak okrutny los czekał komisję naukowców i autorytetów moralnych którzy byli zaproszeni do oględzin w Katyniu . To następna historia która wiele pokazuje o komunizmie .
PRAWDĄ
A tak jest tylko i jedynie Prawdą.Pozdrawiam.