Author | |
Genre | mystery & crime |
Form | article / essay |
Date added | 2020-07-10 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 1299 |
Nic nie słyszałem by kandydat R. Trzaskowski …..cokolwiek sensownego powiedział .
Dosłownie nic .
Same frazesy typu ,,silny prezydent, , , ,, niezależny prezydent,, ( oba stwierdzenia pomimo że są frazesami to też oczywistymi kłamstwami (PO jest zależna i to bardzo). Słyszałem też ,,prezydent którego szefem są Polacy,, lub ,,prezydent wszystkich ,,itp. Słyszałem o dofinansowaniu służby zdrowia ( co jest niesprecyzowaną i nie określoną w liczbach ulotną obietnicą )– frazesy, frazesy .
Zakładam jednak !
Że jestem uprzedzony a może i zmanipulowany dlatego chcę wypisać w punktach co ten człowiek chce zrobić .
Bo nie dość że mam problem by człowiekowi temu w cokolwiek wierzyć,--- ale gdyby już nawet to nie wiem w co ?!
Piszę i NIE WIEM --co mam napisać w owej rubryczce .
Jego oponent ma jasny i sprecyzowany program – to oczywiste nie ma co się rozpisywać. Ogólnie A. Duda chce kontynuacji. Wiemy co było więc wiem na co głosuję – proste i oczywiste.
W wypadku Trzaskowskiego dosłownie nie mam pojęcia .
Dlatego zwracam się do szerokiej tutaj loży zwolenników R.T, - dlaczego on ?
Co skłoniło do takiej a nie innej postawy , jaka obietnica , co konkretnego zadecydowało ? Proszę o odpowiedź bym mógł w rubryce pod tym kandydatem cokolwiek napisać .
Taka analiza- podpowiedź pozwoli uzupełnić mą wiedzę ale też określić, czy świadomie szanowna loża głosuje. Czy aby nie jest tylko nastawiona przeciwko partii PiS i w konsekwencji dochodzi do desperackiej i niebezpiecznej postawy -,,ktokolwiek- tylko nie PiS,, . A może zdarzyć się każdy . Np. zwolennik szemranych interesów handlu kamienicami lub obcy agent złego sąsiada lub zwyczajny folksdojcz albo ruska onuca.
Lub- brrrr narkoman w rękach ciemnych sił . Nie wiemy kogo nam ferują ,,siły ciemności,, więc musimy coś wiedzieć – najlepiej dużo – a tu nic .
Dlatego zwracam się o pomoc – DLACZEGO RAFAŁ ?
ratings: perfect / excellent