Text 16 of 35 from volume: Opowiadania historyczno - obyczajowe
Author | |
Genre | history |
Form | prose |
Date added | 2020-11-14 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1058 |
Świętami dla wszystkich jest tylko i wyłącznie szabat - sobota, dzień odpoczynku w trosce o zdrowie nasze (Rdz 2,2-3) Natomiast dla Izraela świętem jest szabat oraz Pesach - Pascha, na pamiątkę wyjścia z niewoli śmierci do życia, oraz śmierci Jezusa Zbawiciela w zastępstwie śmierci każdego z nas (Łuk 22,14-22)
A ty przytoczyłeś ewangelistę łukasza. Dla mnie ten kilkuwiersz jest niezrozumiały.
Izrael jest religijnie podzielony na wyznawców Tory i biblijnego chrześcijaństwa. Proszę napisać, co sprawia trudność zrozumienia . . .
Rostrząsanie co to tora, pismo św. właśnie doprowadza do waśni, gdzie żadna strona nie chce ustąpić.
Każda religia jest złem
Wiara uczciwa tak
Głęboka analiza Biblii zmierza do zmiany świadomości, że żyjemy w systemie duchowo-informacyjnym, w którym za czynienie destrukcyjnych falowych zakłóceń poniesie się konsekwencje. Zamiast wszelkich religii na słowo honoru, bez mocnej podbudowy odkryć nauki, które prowadzą do wszelkich dramatów.
Wystarczy popatrzeć przecież na kalendarz Żydowskich Świąt.
befana - biblistka :)
Sekciarstwem jest odstępstwo od ewangelicznej prawdy ostatecznej.
od albertynów i augustianów,
przez benedyktynów i cystersów,
po paulinów, redemptorystów, salezjanów,
na zmartwychwstańcach kończąc
sam tylko jeden ten fakt świadczy o tym, na ile sposobów można interpretować *Pismo święte*
i czcić jednego i tego samego Boga
To, co tutaj widzimy, to przykład tzw. filipa z konopi (w języku myśliwych filip - to zając szarak)
Wszystkie wymienione zakony, biblijne wersety interpretują według swoich doktryn i dogmatów. Bóg Wszechmogący nie żąda od człowieka aby mu oddawał cześć i chwałę, tylko świadomości, że Jezus Zbawiciel jest wzorem człowieka dla człowieka, aby w systemie nie czynić destrukcyjnych falowych zakłóceń, i nie ponieś wiecznej śmierci, ale być zbawionym, czyli żyć wiecznie w nowym systemie (Obj. 21)