Author | |
Genre | nonfiction |
Form | article / essay |
Date added | 2021-07-10 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 821 |
Sprawdźmy za rok – czy TVN przetrwa .
To oczywiste że tak……. i nic tego nie zmieni – czyli status quo podziału wpływów lub świadomej polaryzacji społeczeństwa zostanie .
Przypominam Janko-wi , -co zapewne sam rozumie że informacje , newsy głośne i mocno komentowane są na potrzeby społeczeństwa – mają cel wobec niego – w tym wypadku też skutecznie zajmują ,,Janko’’ .
Tak wiele razy już było – aborcja, Trybunał Konstytucyjny, zabójstwo Madzi , krzyż smoleński lub ostatnio wielki hałas dotyczący pretensji Żydowskich.
Informacje takie jak faktyczne ewentualne usuniecie TVN odbyłoby się po cichutku i poprzedziłyby to ewentualne szantaże oraz uzgodnienia pomiędzy stronami – jakieś rekompensaty itp.
Tak, więc stawiam że to pic na wodę, który ma odwrócić uwagę od poważnych kłopotów rządu z rosnącą świadomością po przekrętach pandemicznych.
Za rok się dowiemy.
Jak sobie na to pytanie odpowiesz, to może zrozumiesz co, gdzie i dlaczego.
I z naszego punktu widzenia wydaje się faktycznie taka ewentualność mało prawdopodobna .
Jednak mieliśmy bliźniaczą sytuację w 2009 roku i pseudo pandemia świńskiej grypy. Zaszczepiono np. 60 % Szwedów .
W Polsce w tym czasie nie odnotowano nic groźnego.
Można ?
Okazuje się że tak i należy brać pod uwagę jakąś światową władzę , inicjatywę itp.
Dodatkowym dowodem jest ilość kłamstw i manipulacji medialnych oraz zastraszanie specjalistów którzy potwierdzają wątpliwości.
Dodać należy jeszcze autorytety moralne jakimi sa bez wątpienia Pospieszalski i Gadowski.
Dodać należy cenzurę , zastraszanie, pierdoły z nowymi mutacjami oraz kreatywną księgowość zgonami .
Naprawdę tego szanowny kolego nie dostrzegasz ?
To co piszę to fakty że w mordę strzelił, biją po oczach że hej.
A zarzutów jest sporo więcej .
Mam nowy news że troje prezydentów ,którzy zakazali stosowania szczepionek w swych krajach zginęli tragicznie.
Wychodzi że cos na rzeczy.
Nie ma co się dziwić - należy raczej zadawać pytania !!!
A ja służę linkami - wszystko zostało już udowodnione tylko nie Masz dostępu .