Text 36 of 41 from volume: O małym człowieczku
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2021-11-13 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 979 |
idą
zaciśnięte pięści i usta otwarte
w nich kły błyszczą wilcze
choć baranka bożego wzywają na wsparcie
a sztandary w łopocie
czerwień błyszczy w racach narodową winą
precz...
nigdy...
bóg...
honor...
ojczyzna...
szczekaczki zachłystują się śliną
pot na łysych pałach
bejsbol schowany czujnie pod kurtką
drży nutą niecierpliwą
kto ty jesteś?
polak mały?
nie
jestem patriotą
doskonałym
ojczyznę wolną racz nam zwrócić panie
chwała krwi bohaterów jeśli idą z nami
wraz
swastyka się chowa wstydliwie za orłem
marsz!
Marsz!
MARSZ!
a normalny człowiek nocą ciemną
będzie tylko malował kotwicę
nadaremno
ratings: perfect / excellent
Chyba że faszystą jest Polak.
A tu jest.
ratings: perfect / excellent
Kto jeszcze tego nie wie, powinien wrócić do szkoły elementarnej
Zaciśnięte pięści, usta otwarte, sztandary w łopocie, czerwień błyszczy w racach, szczekaczki, bejsbol schowany pod kurtką, swastyka się chowa za orłem i
marsz, marsz, marsz!
(vide przestroga w finale)
Czy kiedy tacy patrioci manifestują swój patriotyzm, po raz kolejny trzeba nam zejść do podziemia, żeby /europejska/ Polska była /wolną/ Polską??
Bąkiewicz i jemu podobni to skrajni nacjonaliści co w zasadzie równa ich z faszystami.
Zawłaszczają pojęcie patriotyzmu, kierując go na manowce ksenofobii, antysemityzmu i tępego pojmowania historii.
Takie pojmowanie patriotyzmu prowadzi do zguby.
Jeśli się z nim identyfikujesz to wart jesteś epitetu oszołoma i faszysty.
Jeśli nie, wpis Janka nie dotyczył ciebie.
Jaka swastyka, jacy faszyści - to obraza i potwarz.
Autorze - chyba przeszedłeś jakiś obóz komunistyczny i wyprano ci berecik do do samego szpiku.
A więc ci młodzi ludzi w większości są doskonale zorientowani historycznie ..... i nie tylko ze szkoły. Są często z rodzin z tradycjami patriotycznymi oraz mają w sobie ten patriotyzm.
Autorze - może spróbuj pogadać z kimś, tak głębiej ...
A wstawić prowokatora w szeregi - to żaden problem - ostatnio jest ich mnóstwo.
Proszę oceniać całość a nie pojedyncze ekscesy bo mogą być spreparowane - jak słynne urodziny Hitlera chyba w Świdnicy . To chyba preparował TVN - więc należy mieć dystans do takich mediów .
Pozwolisz autorze że skopiuję to oszalałe dzieło i będę publikował jako pewien przykład i argument w podobnym sporze. :-) No i nie wierzę że takie hiper-brednie ktoś może na poważnie ! Boże !
Nienawiść polityczna zaślepia...
A diagnozą moich uczuć nie ty się będziesz zajmować.
Czytanie poezji wprost wystawia ci najlepsze świadectwo.
Twoja nienawiść przerodziła się w paranoję.
Normalny człowiek, to szara masa kierowana przez propagandowe tuby.
Masa zniewolona TVN-owskimi charchotami chichoczącej hieny, upudrowanej milionami Sorosa i lewacką hydrą z nienawistnymi mordami wykrzywionej ideologii LGBT, która nie ma u nas szans na przetrwanie.
Niech sobie odbyty chochlują w Berlinie i nie poprawiają u nas Natury.
Skrajnie lewackie trendy nie mają szans na przetrwanie.
A ten wiersz, to stek bzdur zniewolonej kory mózgowej, przepełnionej nienawiścią i kulturą gimbazy, jak napisał motaj. Lewacka nienawiści, akceptowanie wielokulturowej zagłady Europy w imię pedalskich preferencji okołoodbytowych i zastąpienie prawdziwej matki facetem-matką z fujarą w kalesonach. I to ma być Twój świat? Współczuje cholernie poezji, że musi u Ciebie służyć za zwykłą dziwkę z taniego burdelu.
Najwyższa pora, Janko, oddać nienależne odznaczenia i odbrązowić siebie na tle minionej epoki.
A jak nie chcesz płacić podatków, to zwróć się o redukcję emerytury do poziomu, który zapewnia zwolnienie emerytów z podatków w 2022.
Wierzyć się nie chce, że piszecie jakieś wiersze.
Knedel, ty mnie naprawdę śmiertelnie nużysz tymi wywodami, epistołami, politykierstwem z dupy wziętym.
Chodźta sobie na marsze organizowane przez faszystów, którzy dostali monopol na patriotyzm.
Cieszcie się, że nie było zadym, które były zawsze nieodłącznym elementem marszów organizowanych przez tę bandę. Kupiony spokój za 3mln zł dotacji i państwowe święto, gdzie nie ma ani jednego przedstawiciela rządu tego państwa :))
Brak w tym roku zadymy od razu kojarzy się z kawałem o Leninie, który dał dziecku cukierka. A przecież mógł zabić! :)))
Akceptując takich organizatorów przykładacie rękę do faszyzacji i dyktatury.
Brunatne koszule teraz były grzeczne. Co za radość w narodzie!
Niezbadane są drogi donosicieli z UB, tudzież od Bąkiewicza :)))
Musiał mieć tam dziadka nasz nawiedzony oszołom.