Text 54 of 68 from volume: Dotykanie i dotyczenie - przez pryzmat dat
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2021-11-14 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 858 |
Biało czerwona
ponad głowami dzieci
jest w naszych rękach
* 11 XI 2021
** foto własne
No nowe jest zorganizowane ma pieniądze i doskonale manipuluje .
W historii zapisane wyplenianie patriotyzmu z głów i serc Polaków.
ratings: perfect / excellent
za dobrostan wszystkich mieszkańców Rzeczypospolitej
oraz
za ich pomyślność.
Unieśmy (patrz nagłówek) nie tyle sztandary, co unieśmy swoją odpowiedzialność także za nasze polskie dzieci,
które od dwóch miesięcy z okładem godzina po godzinie oglądają we wszystkich mediach inne na białorusko-polskiej granicy dzieci
Zabron Wszystkich świętych i Zaduszek, bo pamięć, a nie świętowanie... Itd, itp...
I daruj, ale uważam, że gdzieś się pogubilas... w czasach wszechobecnej propagandy.
A zatem nie uczmy już więcej księdza pacierza - uczmy ludzi /w tym dzieci/ poszanowania dla k a ż d e g o sztandaru narodowego i dla k a ż d e g o człowieka, bo to w tym temacie nasza edukacja elementarna ma wiele jeszcze do zrobienia
Jeśli to jest dla Ciebie święto niegodne, to czcij święto pieczonego ziemniaka, ewentualnie soku z buraka, bo tak łatwo wchodzi w krew.
I tu wyczerpałam komentarzowy dialog z Tobą, Emilio.
ratings: perfect / excellent
Dzięki, Borbolentina.
ratings: perfect / excellent
A już teoria Pieńkowskiej o patriotyzmie wprawiła mnie w osłupienie!
Patriotyzmem jest bronić Polski i jej granic, a nie zajmować się uchodźcami.
Ja bym z dzieckiem, czy żoną w ciąży nigdy nie naraził rodziny na zimne lasy, udrękę szwendania się po granicach obcych krajów, głód i poniewierkę... nigdy!
Tak imigranci postrzegają swoje żony i dzieci. Jak rzeczy, jak dodatek do męskiego świata.
Skoro idą, to muszą być świadomi, że granicy obcego państwa nie przekracza się rzucaniem kamieni, szantażem chorób, zimna, czy żoną w ciąży.
Skoro to robią, to muszą ponieść odpowiedzialność.
Patriotyzm nie polega na stosunku do imigrantów.
A tutaj, specjalnie dla Pieńkowskiej, definicja patriotyzmu, zamiast kocopołów żywcem wziętych z Wiosny Ludów Mongolii i Kapadocji.
" Patriotyzm (łac. patria – ojczyzna, gr. patriotes) – postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie oraz chęci ponoszenia za nią ofiar i gotowości do jej obrony. Charakteryzuje się przedkładaniem celów ważnych dla ojczyzny nad osobiste, gotowością do pracy dla jej dobra i w razie potrzeby, poświęcenia dla niej własnego zdrowia lub nawet życia. Patriotyzm to również umiłowanie i pielęgnowanie narodowej tradycji, kultury czy języka. Oparty jest na poczuciu więzi społecznej, wspólnoty kulturowej oraz solidarności z własnym narodem i społecznością."
Gruszeczko, patriotyzm masz w polskiej krwi i to widać w całej Twojej twórczości.
Ci, którzy opuścili Polskę nawet niech nie śmią nikomu wytykać i szerzyć bzdurne teorie o patriotyzmie. Polscy patrioci powinni mieszkać a Polsce, a nie w Niemczech, czy gdziekolwiek indziej. Nagle sobie przypomnieli, że chyba są Polakami...
A daligo na drzewo śliwki pompować w Germanii.
Znowu życie zaskakuje i oburza :-)
Kradną dusze i umysły przeciętnych Polaków .
za którą kryje się skrzętnie przemilczany dziki dramat tysięcy naszych dzieci n i c z y i c h.
Gadżety, akcesoria, symbole narodowe, ceremonie państwowe, obchody etc., etc. SĄ niezbędne w wychowaniu patriotycznym każdej nacji,
i jest to bezdyskusyjne,
ale na Boga żywego! NIE MOGĄ tego wychowania zastępować!
Wychowujmy Polaków do odpowiedzialności za los ich własnych /naszych polskich/ dzieci!
o 96 tysiącach polskich sierot