Author | |
Genre | nonfiction |
Form | prose |
Date added | 2022-11-17 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 1901 |
Jak smakuje mięso armatnie? Wie o tym tylko Moloch - twórca kosmicznego zła.
To, że jesteśmy nawozem dla fortuny polityków i korporacji to sprawa oczywista i znana od lat.
Teraz przyszedł czas na refleksję na temat wartości mięsa armatniego. Mięso armatnie jest pochodną nawozu, na którym wyrasta fortuna polityków i korporacji.
Jednakże tym się różni, że ulega całkowitemu unicestwieniu - mięso armatnie jest produktem używanym tylko raz, a potem obraca się w nicość.
Chcesz być mięsem armatnim? Jeśli nie, to pracuj na rzecz pokoju...
Nie czekaj, aż ktoś to zrobi za ciebie, bo płacisz podatki, zacznij działać, a nie rozerwą cię granaty, rakiety i bomby - buduj pokój...
Pamiętaj, że rządzący światem chcą, abyś zapomniał, że jesteś więcej wart niż mięso armatnie.
Nie daj się, dbaj o pokój, okazuj współczucie i czyń miłosierdzie, bo nie jesteś mięsem armatnim tylko Boską iskrą, która może rozpalić świat w imię miłości, dobra i współczucia...
Nie wierzysz, śmiejesz się, to za chwilę zrobią z ciebie, jako z mięsa armatniego, kotlety opiekane wybuchami bomb przyprawionych promieniowaniem radioaktywnym.
Tak, zrobią z nas kotlety w postaci opłatków hostii i złożą to na ołtarzu ofiarnym w świątyni Molocha - pana tego świata, twórcy kosmicznego zła i wiecznej śmierci.
ratings: perfect / excellent
N I K T
nie chce być czyimś mięsem.
Poza szaleńcami n i k t.
Tylko ogarnięty amokiem wariat nieci wokół siebie eksplozje, fajerwerki i pożary.
W naszym europejskim, tak szczęśliwym konsumpcyjnym społeczeństwie /wiecznego wyścigu szczurów/ już co c z w a r t e dziecko w wieku szkolnym cierpi na zaburzenia psychiatryczne.
Żeby pacyfizm jako powszechna postawa przestał być zmarginalizowanym folklorem,
w żłobkach, w przedszkolach, w szkołach, w liceach i na uczelniach
należałoby
PRZESTAĆ OCENIAĆ DZIECI !
Dzieci - jak u "dzikich" plemion Indian, Buszmenów, Eskimosów czy u Aborygenów - trzeba wyłącznie w s p i e r a ć!
Liga Narodów powstała po 1. wojnie światowej sto lat temu /w 1919 r./
ONZ z siedzibą w Nowym Jorku istnieje od ataku atomowego na Hiroszimę i Nagasaki w 1945 r.
Ile jeszcze marszów protestacyjnych, kongresów i instytucji międzynarodowych chcemy powołać, by szaleńcy przestali grasować po świecie
??
a
w s p ó ł p r a c a
i wzajemne wsparcie są elementarnym fundamentem solidarności i trwałego pokoju
Światem, w którym ni-ko-go nie stygmatyzujemy /nasi-wasi, przyjaciel-wróg, kobiety-mężczyźni, piękni-brzydcy, lepsi-gorsi, biedni-bogaci, mądrzy-głupi, starzy-młodzi, pełnosprawni-niepełnosprawni, szczupli-grubi, biali-czarni itd., itd./,
ni-ko-go NIE WYKLUCZAMY!
Wspieramy każdego, kim by on nie był
ratings: perfect / excellent