Go to commentsDestrukcyjne negatywne myśli część 3
Text 31 of 33 from volume: Opowiadania historyczno - obyczajowe
Author
Genrepopular science
Formprose
Date added2024-07-06
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views156

W związku z nieskutecznymi metodami, na pozbycie się negatywnych myśli - zachowań. Podaje metodę sprawdzoną i skuteczną.

Ekosystem jest stworzoną jedną wspólną całością życia, w którym stworzone rodzaje informacji żyją w symbiozie, czyli tworzą wspólnie życie. Natomiast ludzie, którzy są ich konsumentami. Nie żyją w symbiozie, tylko w ekosystemie negatywnymi myślami-zachowaniami czynią destrukcje, za którą na pewno poniosą konsekwencje. Metodą sprawdzoną i skuteczną na pozbycie się negatywnych myśli-zachowań jest trwała nieustająca świadomość, że negatywne myśli-zachowania. W ekosystemie czynią destrukcje - źródło wszelkich dramatów, cierpień i śmierci ekosystemu. Za które na pewno poniesie się konsekwencje.

  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Żeby mieć czegoś /czegokolwiek/ świadomość, trzeba mieć trzeźwą przytomną dociekliwą głowę

i

w tej głowie bynajmniej nie sieczkę bajek i miraży,

a

/sprawdzalną empirycznie/ elementarną /na poziomie szkoły średniej/ w i e d z ę
avatar
Już nasz wielki Wieszcz 200 lat temu z okładem pisał, że ludzie, którzy są /wyłącznie/ konsumentami, nie żyją że światem w symbiozie, a w relacji pasożytniczej: "...jedzą, piją, lulki palą, tańce, hulanki, swawola! Ledwie karczmy nie rozwalą! Cha! Cha! Cha! Cha! Hajże! Hola!"
avatar
Napisałam

CHA! CHA! CHI! CHI!
avatar
@emiliapienkowska
Kaznodzieja Salomon daje uniwersalną, doskonałą i ponadczasową radę. "Lepiej iść do domu żałoby, niż iść do do domu biesiady..." (Kazn 7, 2-3) Oprócz kresu wszystkich jest też refleksja.
© 2010-2016 by Creative Media