Author | |
Genre | romance |
Form | drama |
Date added | 2013-12-03 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 2834 |
Nawet jeśli ktoś zabawił się Twoimi uczuciami , nie pozwól aby konsekwencje tego ponieśli ludzie , których spotykasz na swojej drodze ...
Biegła. Ze słuchawkami w uszach prosto przed siebie. Nie myślała wtedy o problemach, o niczym nie myślała. Miała w głowie swój świat , poukładany inny niż rzeczywistość. Biegnąc tak przed siebie w pewnym momencie poczuła zderzenie i w mgnieniu oka znalazła się na ziemi. Podniosła głowę do góry i zobaczyła mężczyznę podającego jej rękę żeby wstała. Spojrzeli sobie w oczy . Poczuła dziwne uczucie ciepła w środku, jego zielone oczy były tak wyraziste , że prawie ją oślepiały , kilku dniowy zarost dodawał mu męskości, a jego dołeczki w policzkach przy uśmiechaniu podkreślały jego rysy twarzy.
- Nic Ci nie jest ?- zapytał trzymając jej dłoń
-Nie...- ledwo wydusiła z siebie słowo - Nic mi nie jest.
-To dobrze. - uśmiechnął się a na jego policzkach znowu zagościły dołeczki - Odprowadzę cię do domu
- Nie...nie trzeba - nie chciała by ktokolwiek się nad nią litował - Poradzę sobie.
Patrzyli tak na siebie jeszcze przez chwilę , ona odwróciła się i odeszła w swoją stronę a on z uśmiechem na twarzy powiedział :
- Do zobaczenia , później.
ratings: poor / poor
"Kilku dniowy" piszemy łącznie. Aż siedmiokrotnie brakuje spacji przed kropkami lub przecinkami. Zbędna jest spacja przed wielokropkiem, ale brakuje jej po wielokropku. trzykrotnie brakuje spacji przed myślnikiem i dwukrotnie po myślniku. Brakuje kropek przed "słowo" i "domu", a zbędna jest po `dobrze". Brakuje przecinków przed: aby, inny, w pewnym, żeby, trzymając, by, a on, Zbędny jest przecinek przed "poukładany".
Cóż mogę podpowiedzieć? Wypadałoby solidnie przypomnieć sobie wiedzę z tej dziedziny, a przed opublikowaniem tekstu dokładnie go przeczytać. Albo przez pewien czas dać sobie spokój z publikowaniem.
ratings: perfect / very good
ratings: perfect / excellent
Czy już wiemy, dlaczego?