Tekst 3 z 17 ze zbioru: uśmiechnij się
Autor | |
Gatunek | satyra / groteska |
Forma | fraszka / limeryk |
Data dodania | 2015-07-14 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 4506 |
kacze mydło
jak wieść gminna niesie
i opowiadania
kacze mydło dawniej
służyło do prania
tak więc dziś w tej kwestii
proszku nie przeskoczy
lecz jak żadne inne
ludziom mydli oczy
Propaganda -PR zrobiły swoje i wielu - bardzo wielu nie potrafi realnie ocenić wartości polskich polityków. Papką nienawiści do PiS-u ( bez realnych powodów ) zohydzono opozycję i dano mandat dla łajdackiej PO i do jej CAŁEGO SZEREGU SZWINDLI. Ważne byśmy sami potrafili ocenić - bez TV i radia kto ile wart i jakie ma zasługi i afery. Bilans wydaje się nie pozostawiać NAJMNIEJSZYCH WĄTPLIWOŚCI . Pozdrawiam.
Kiedy beskidzkie rzeki oraz rzeczułki były krystalicznie czyste, wówczas specjalny łupkowaty kamień / kamyk idealnie nadawał się do mycia oraz prania [zwłaszcza przeżółconych sikami pieluszek] dzięki czemu najbardziej utytłany [nawet w przydomowym szambie [!] osobnik po namydleniu się owym łupkiem i spłukaniu wodą z górskiej rwącej rzeki, stawał idealnie czystym.
Umyte "kaczym mydłedm" włosy lśniły i bez żadnych problemów rozczesywały ;)
Jeżeli wspomniany tekst ma być odniesieniem do nazwiska polityka, to nadprogramowo informuję:
kacze mydło nie zawiera sody, przez co PRZENIGDY nie podrażnia(ło) spojówek ;-) :P
Przyjaźnie ;-)))
Natomiast dziękuję pięknie za wizytę oboje państwa:) Kto z kim lub czym skojarzy, tym lepiej ale czy weselej? Pozdrawiam :)
oceny: bezbłędne / znakomite
oceny: bezbłędne / znakomite
Cóż, ludzie mają różne przypadłości, ale to ich problem.
oceny: bezbłędne / znakomite
A fraszka jest fajna tak czy tak.
Jak to dobrze sięgać czasem do starszych tekstów. :)