Tekst 35 z 37 ze zbioru: Tina Landryna
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2021-11-27 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1430 |
Będę się kochać z Tobą
Kochać epileptycznie
Będę twoim zarazkiem
W głowie psychicznym
Bo nasza miłość
Bo nasza miłość
Jest urojeniem
Głowy zaćmieniem
Będę się z Tobą kochać
I kopulować
Będę różowe kwiaty przynosić
Choć nie poprosisz
oceny: bezbłędne / znakomite
Tina, to nie jest dobry erotyk. Wszystko wywalone na patelni, jak nagi kotlet schabowy bez panierki.
Ale jeszcze jedno. Kochać epileptycznie...
To jest kopulacja połączona z drgawkami? No, chyba, że... orgazmus rzuca po ścianach, to wtedy drgawki są mile widziane, a poparte audiowzdechnięciem, nawet mogą wyglądać na prawdziwe, chociaż z moich obserwacji i wiedzy na ten temat wynika, że prawdziwy orgazm nie musi być głośny, a najlepiej widać go w oczach, ale z orgazmami, to podobnie, jak z pogodą... idzie na burzę, ale bez wyładowań, a czasami seks jest też piękny bez orgazmu, ale to tylko dotyka kobiet.
Sorry, że ja tak nie po LGBT-owsku. Nie ma przecież ani kobiet, ani mężczyzn, są tylko osoby z menstruacją, albo bez menstruacji. Podobno na tę teorię obłąkanej lewicowej bezpłciowości, autorka Harego Potera wpadła w taką wściekłość i tak "obtańcowała" ideologię LGBT, że dostała ochronę osobistą. Teraz nie jest ważne, co mamy między nogami, a raczej to, kim chcemy być, dlatego 16-letnia córka została chłopcem i podała do sądu ojca, który tego nie akceptował i wygrała sprawę, ale straciła ojca. A któż to jest teraz ojciec? Zwyczajny reproduktor nowoczesnych oszołomów.
Tina, jeżeli wiesz, jak wygląda prawdziwy orgazm, to postaraj się o lepszy erotyk, bo ten mi ani nie leży, ani nie stoi.
Było mi miło wpaść do Ciebie i poczytać o landrynkowym świecie Tiny.
(patrz klasyczne w tekście obiecanki-cacanki)
- to znane wszystkim dorosłym tzw. dzielenie skóry na niedźwiedziu, gdy tenże jeszcze het! daleko w polu.
Staropolska mądrość głosi:
Krowa, co dużo ryczy, mało mleka daje :(
Zamiast tych czczych i tylko "na papierze" deklaracji, zacznij d z i a ł a ć.
Dzietność w Polsce /mimo mechanizmu 500 plus/ spadła w ostatnich latach do poziomu, który zagraża przetrwaniu Polaków jako odrębnego narodu
Wykreślić ,,kopulować,, piosenka ta ma być fajna a nie kontrowersyjna lub prowokacyjna.
Ogólnie należy rozwinąć .....
Głos super .