Text 36 of 62 from volume: Kobieta
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2015-03-06 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 3724 |
Ewie Włodkowej, bliższej niż rodzona Siostra :)
To tylko demon
mógł coś takiego wymyśleć
jak cunnilingus
lub pospolite - pedalstwo
Strach się przytulić
jak teraz mężczyźnie
mężczyźnie spojrzeć w oczy
A przecież Twoje
przytulenie - najdroższa
Mamę mi zastępuje
Bo twoją jest caritas
Amica mea -
Soror amata
ratings: perfect / excellent
na głuptactwa już częstokroć nie ma się siły odpowiadać. Tak, lęk ojca przed przytuleniem córki... Chwila - moment i natychmiast jakiś węszący wszędzie pedofilskie kazirodztwo kretyn coś dopatrzy, czego nie ma, nie było i być nie może.
Zachowała się fotografia z mojego dzieciństwa, na której śp. Tata tuli mnie do siebie z czułością Anioła Stróża. Chętnie bym ją - jednemu z drugim głupkowi - teraz pokazała, by później przyłożyć im kucharską książką po łbie.
Chciałam tym wierszem przypomnieć, że nadal istnieje autentyczna przyjaźń między jednakowymi płciami, która nie ma niczego wspólnego z "poprawnością najpoprawniejszych".
I musimy też koniecznie o swoje zawalczyć, gdyż w przeciwnym razie strach będzie wykąpać dziecko, wytrzeć mu pupę czy nawet nakarmić piersią swojego synka [kompleks Jokasty, czyli kazirodztwo plus pedofilia : ].
jak teraz mężczyźnie..."
Odebrałem ten utwór bardzo... Nie o wszystkich prywatnych przeżyciach można opowiedzieć. Czasem przemycam w wierszach. Lubię drobiazgi. Ten wiersz jest taki...
ratings: perfect / excellent
ratings: very good / good
"A przecież Twoje
przytulenie - najdroższa
Mamę mi zastępuje..." to zastepuje 1000 slow. Swietne i zyciowe. Temat na czasie.
ratings: very good / excellent
Demn strachu?Przed czymś brudnym,nieznanym,słusznie zakazanym.