Text 50 of 250 from volume: Znak czasu
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2015-08-13 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 2941 |
Lato roku 2015
Jest naprawdę trudne
Upały sierpniowe
Wydają nie mieć końca
Pola żółkną
A rzeki wysychają
Tak jakby
Czekały nas nowe czasy
Tak jakbyśmy stali zmęczeni
Przed bramą przełomu
Pod którego ciężarem
Uklękniemy
Czekając na deszcz
Przypominam mentalność
Arabów z oczami
Jak napięte mięśnie
ratings: perfect / excellent
Serdecznie :)))
Janko -też dziękuję za powściągliwość której mi czasami brakuje. A i proszę o odblokowanie -bym mógł również opiniować .
Prosić się? O co?
Długi czas nie blokowałam, ale w momencie, kiedy - oprócz banu - pojawiły się te sztubackie minusy - to komu trzeba odpowiedziałam w myśl staropolskiego przysłowia o Kubie oraz Bogu ;-)))
Też blokadą, i prawie mam spokój.
Prawie, ponieważ licho nie śpi nigdy ;)))
Serdecznie :)))
kłamała, że nastąpiło to przez przypadek. Zresztą poinformowałem ją o tym fakcie bezpośrednio po mojej decyzji, podobnie jak dzisiaj Bartymeusza. Przez przypadek zablokować nie można. Ponadto dzisiaj napisałem, że natychmiast odblokowuję Rozara, co też zrobiłem, informując go jednocześnie, że zablokuję go wtedy, kiedy w swoich wpisach będzie mnie obrażał, używając słowa "impertynencko", ale swoim zwyczajem go o tym poinformuję. Dlatego nie rozumiem, dlaczego mój wpis został wykasowany, bowiem nikogo w nim nie obraziłem, ani też nie naruszyłem niczyjej godności. Chyba że zadziałały tu jakieś siły nadprzyrodzone. A przy okazji informuję zacną, zakłamaną befanę, że jej wpisów nie minusuję, gdyż tego nie mogę zrobić, gdybym nawet bardzo chciał, choć czasami czuję taką potrzebę. Nie mam bowiem takiej możliwości. Kończę z nadzieją, że dowiem się o przyczynach wykasowania mojego wpisu.
Teraz ma jeden, bo jeden Adminowi wykasowałam ;-)))
Serdecznie i z uśmiechem dokoła głowy :-D :-D :-D