Text 28 of 62 from volume: Kobieta
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2016-01-07 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 3233 |
W brzuchach wahabitek mnogie ciąże -
biała Europejka flaka nie donosi
ale w Notre Dame rzuci czarnemu na ołtarz
wieprzową wątrobę -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bierz i przemień w chleb -
oto moje ciało
6.01.2016
ratings: very good / excellent
Wiersz silny i wyrazisty ale tak trzeba .
Czasami trzeba spoliczkować.
Czytam z przyjemnością i uznaniem .
Jak by był tomik- (najlepiej ilustrowany ) kupię od razu .
ratings: perfect / excellent
A Rozar wydaje się być głupcem w tak niepojętym dla mnie znaczeniu,że aż strach się bać jego głupoty.Mam takie dni,że walę prawdę jeśli nie w oczy,to prosto z mostu.
Spoliczkowałam cię Rozar -co ty na to?Z przyjemnością czytasz o flakach,to ci współczuję serdecznie.
Mój przyjaciel ze swą kobitą mieli takiego flaka .
Dusiłem się gdy dowiedziałem się że to zrobili - duszę się do dziś .
w swoim czasie trzymałam - na zapas - w szufladce 3,5 tys. peerelowskiego PLN - na wszelki wypadek, z wielkim bólem, ponieważ...
w żadnym wypadku nie myślałam o "flaku" tylko o - nazywanej moim dzieckiem - tragedii, które zostałoby skazane, bo ... etc. etc.
aż po moją, aż do Sądu Ostatecznego traumę :(((
Dzięki Bogu, prócz tego jedynego i przedwcześnie urodzonego, dowiedziałam się po latach, iż więcej dzieci bym nie miała, ale skąd niby miałam o tym przedtem wiedzieć?
W 1991 lub 1992 roku podpisałam petycję [adresowaną do Marszałka Sejmu RP: Wiesława Chrzanowskiego] w sprawie zakazu aborcji, z moją wszak glosą:
"Ponieważ jestem kobietą, nie mogę tego postulatu zaakceptować, wszak jako wierząca oraz praktykująca katoliczka, muszę powiedzieć "nie zabijaj!"
O dziwo, ta moja myśl pojawiła się później w tekstach "Pro life" jako wypowiedź "niewiasty biblijnej", czyli "kobiety z krwi i kości".
Gdyż nawet moje - wówczas teoretycznie - szykowane do aborcji dziecko zawsze byłoby moim dzieckiem, które ja - z przyczyn wprawdzie niezależnych - najzwyczajniej zamordowałam!
Stąd i mój tekst, swoisty protest przeciw nieuszanowaniu własnej, autonomicznej cząstki :(
ciała, zwanej przez lewackie antykobiety-kretynki "flakiem"!!!
Z wyrazami szacunku :)
Właśnie w Notre Dame te - przepraszam za wyrażenie - wściekłe suki zakłóciły Mszę św. Z obwisłymi nagimi cycami wparowały przed wielki ołtarz, odepchnęły celebransa, kładąc obok niekonsekrowanej hostii, kawałek "flaka", czyli świńską wątrobę.
Zacytowane przeze mnie słowa są tzw. mową niezależną. Natomiast ciąże mnogie, znaczy bliźniacze, w krajach arabskich bywają na porządku dziennym i wcale nie potrzeba "in vitro".
Popatrz jednak na moje teksty bardziej abstrakcyjnie niż dosłownie. Moje aktualnie polityczne wiersze są swoistą kroniką; zapisem przefiltrowanym przez różnorakie - obserwowane w miarę beznamiętnym okiem - wydarzenia; w każdym razie na pewno nie (s)konfabulowanym.
:)))
Tutaj kobiety stają się fałszywe,a fałsz nie podlega prawom.Partia swoje,kościół swoje,trzeba wybrać i przyznać się w kościele do aborcji,czy do jakiegoś innego grzechu,aby został ewentualnie odpuszczony.Jk wiesz Befano-świętoszkowatość istnieje.Nikt pewnie by nie chciał odgrywać czy zostać świętą Magdalena.A to z powodów takich jak fałsz,którym niestety zdarzyło mi się słuchać w kościele właśnie na temat tej niewątpliwie Świętej.Otóż wynika to z niedouczenia,z czytania bez zrozumienia biblii i z głupoty,czasem z powodu świętoszkowatości księży,którzy grzmią o świętości,a nie maja o niej najmniejszego pojęcia.
A jak wiadomo Magdalena stała się Marią,na ten osobliwy temat mogłabym pisać elaboraty,ale nie studiuje teologii.W każdym razie nagie kobiety przed ołtarzem to profanacja i tyle.O ile jestem wyzwolona,to nie na tyle aby kraść lichtarze z przed ołtarza albo je sprzedawać podczas gry w karty,jak to pewien ksiądz zrobił w towarzystwie mi znanym.
ratings: perfect / excellent
http://wpolityce.pl/swiat/277547-byla-feministka-z-femenu-przeprasza-za-antykoscielne-prowokacje-prosze-chrzescijan-o-wybaczenie-zobacz-wideo
:)))
ratings: perfect / excellent
Nie jestem święta: własne poglądy ewoluowały kiedyś inaczej [zob. wcześniejsze komentarze] mam jednak na tyle cywilnej odwagi, iż potrafię się doń przyznać,,,