Author | |
Genre | poetry |
Form | prose |
Date added | 2017-03-06 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 2182 |
Tak jak większość różowych landryniątek nie spodziewałam się, ani nawet nie podejrzewałam, ale to było dawno, kiedy byłam mała. Stanęłam bezsilnie rozkładając ręce, wcześniej trzymałam je w swojej sukience. Wściekła i brudna jakaś niedomyta nie pamiętam czy wtedy byłam już przez ojca bita. Czy może przeklął mnie nie jeden raz, pamiętam ten chory i zdziczały czas. Już nic nie było takie jak powinno, nagle zobaczyłam swą buzię w kałuży dziecinną. Od razu poczułam w sobie ten ból i lęk, strzelające okna i drzwi ten potworny dźwięk. Hałas się wydobywał z domu rodzinnego, nie mogłam tam już wejść i spojrzeć na niego. Chciał mnie zakosztować mojej słodkiej pupy, lecz wzięłam pieprznęłam go w ryj drzwiami od chałupy. Tak się mocno wściekłam, choć byłam mała, wzięłam w rękę kij i walnęłam wała. Za to on mnie przeklął i byłam przeklęta. Lecz się nie poddałam, podałam go o alimenty. Odcięłam pępowinę rodzinnej psychopatii, poszłam przed siebie z tej patologicznej matni. Wyrzuciłam łożyska, stare kapcie, szlafrok. Udałam się przed siebie tam gdzie sięga wzrok.
Życie nie rozpieszcza.
Miasto kuli się.
Słychać tylko suki.
I ich chory jęk.
Żyjesz jak autsajder.
W górę wznosisz się.
Lecz kiedy upadasz.
Nikt nie kocha cię.
ratings: perfect / excellent
Przeczytaj, proszę, dlaczego?
http://www.publixo.com/text/0/t/11171/title/Z_Drogi_krzyzowej_skrzywdzonej_przez_ojca_dziewczynki
Bardzo serdecznie :)
Zaimek, "niejeden", będzie jednak łącznie pisany.
Wersyfikacja prozą, rymowanych wersów, to raczej niepoprawna forma... wiersza, ale poecie, nikt niczego zabronić nie może.
Pozdrowienia dla Cukiereczka z Landrynkolandii. :)
ratings: perfect / excellent
To, co o tym "wiemy" w naszych szkołach, służbie zdrowia, w "caritas", w "pomocy społecznej" i w wysokich polskich sądach - to tylko wierzchołek polskiej jasnej góry!
A nie rozgrzesza się niewiernych,i tu LUDZIE są bogami,albo bożkami.
Sprzeciwiam się też kojarzeniu patologii z katolicyzmem.
Wiem że bywa różnie ale różne są też relacje, choć życie potrafi zaskakiwać .