Text 47 of 117 from volume: Wierszyki
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2017-03-25 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 2467 |
Seks jest seksem
z seksem seksualnie jest
seksizm mnie seksi
i seks mnie sensi
sensualny seks
to sens
mojego ego
seks seksem się pędzi
seks nęci
seksem
seks
ach
seks:)
ratings: perfect / excellent
Bardzo się cieszę, że w utworze nie ma żadnych błędów z zakresu poprawności językowej i dlatego daję najwyższe oceny.
Tylko dlaczego kobiety się nie wypowiadają?:P
A to się Anettula ucieszy :)
Seks się robi, a szepcze się wtedy do ucha partnerowi i on/ona od tych szeptów szaleje, prawda? Niewiele ludzi potrafi szeptać, bądź to robi do ucha w trakcie, prawda? Większość sapie, jęczy, stęka, gęgoli, mruczy, krzyczy, ponagla, wyje.
Głębiej! Głębiej! Głębiej! - co już? Cały?
Mocniej! Mocniej! Mocniej! - dobra, starczy, złaź ze mnie!
Klaaacz! hahahahahahah
Kiedy mówię: "suka" - to ona jest przez przeciągłe "s" (ssuka!), kiedy mówię "świnia" - to on/ona jest przez "fy" (śfynia) - to lepiej oddaje charakter, itd... Znaczy wiele słów wymawiam po swojemu i one robią większe wówczas wrażenie.
Ale Bogowie czasami nie spełniają takich modlitw i trzeba wtedy rano dorobić zajączkowi uszy, bo jak potem spojrzeć kochanej kobiecie przy wspólnej, porannej owsiance z bananami, winogronami i pestkami granatu... bez zawleczki.
Prawidłowo odżywiony ogier może codziennie brać udział w gonitwach... a czasami nawet w wielkiej Pardubickiej, po której z łóżka wychodzi się od razu na... obiad :)
, 7 min. temu (23:57)
Legion, podczas seksu się nie rozmawia, podobnie, jak w kościele"
"Się nie rozmawia" - dlatego że Ty nie rozmawiasz? Choć przyznam, że nie ze wszystkimi się rozmawia - z autopsji przyznam. A kościół nie jedno ma imię, byłem i w takich, w których grzech się wykrzykuje na głos, gdzie nakładają ręce, gdzie jest Ayahuasca. Spróbuj tego.
To mi się bardzo podoba: wielka Pardubicka do obiadu! Partnerka wstaje i nogi jej się rozjeżdżają. Ustań! Czas na obiad! I krocze całe obolałe, spuchnięte, ale szczęśliwa, bowiem ukończyła wielką Pardubicką! Wzorowa klaczy! Gdzież są klacze z takich jazd?
A tak na marginesie, to dzisiaj ogier nie musi dobrze żreć, starczy, że taką niebieską tabletkę połknie i może zapierdalać do wieczora, a nie tylko obiadu - tę wielką Pardubicką. Dziś takie wyścigi, że klacze nie mają lekko.
Taki niebieski doping, to łamanie odwiecznych zasad i nie fair wobec klaczki. Ogier, który już nie może, to albo do rzeźni na smalec, albo gołębie hodować, a klaczki zostawić prawdziwym mustangom, które mkną nie tylko po prerii ciała klaczki, ale i duszy, bo tam jest klucz do zaklinania i oswajania pięknych klaczy.
Coś pięknego! Mamy zbliżone poglądy, ale ja mam nieco radykalniejsze, ponieważ sugerowałbym eutanazję. Komisyjne skierowania na eutanazję. Wyobrażam sobie, że to się odbywa za pośrednictwem internetu. Takich i podobnych jak ten portali. Użytkownicy raz w tygodniu typują do eutanazji, a potem komisyjnie kierują na zabieg.
Zapomniałem w jakim kraju, ale był przypadek jak facet sprzedał przez neta organy. Po pół roku zjawiło się u niego dwóch gości, zrobili mu zastrzyk i pobrali nerki. Obie. To podobnie jak eutanazja.
A tabletki podobnie pewnie działają,jak np.coś co nie nazwane jest do tej pory,ale jawi się jako związek chemiczny,powiązany z feromonami-z twarzą-tu nie ma pomyłek,ktoś nas ekscytuje,wyzwala w nas instynkty inne od braków,to akurat z tym kimś możemy siekochać kilka razy,albo całą noc.A kogoś kogo nie kochamy?Warto podnosić się z łózka?
Oskarżasz mnie czy coooo?
ADELO KORZYSTAJ Z TEGO MAGICZNEGO SŁOWA,ALE TYLKO W ZACISZU SWOJEJ SYPIALNI:)
Przepraszam za litery ale caps..nie zauważyłam.
I odpowiedź-nie,nie sensualny,ale porównywalny.Jak to będzie wyglądało w harelkinach?Sensualnie cy może banalnie?
Patrząc na to,jakie słowa określają człowieka i jak bduje zdania,można rozpoznać,czym kieruje się w swoim uczuciowym zyciu-bądź co bądź,zależnie i morfologicznie budowa zdań,ma znaczenie w tym względzie.Technika i nauczenie się zasad niec nie pomoże,kiedy ktoś nie pisze,i nie mówi,przepisując wszystko,jak leci,albo konstruując zdania niepoprawnie,JEDNAK SŁOWEM CIAŁO STAJE.
Tak więc zycie seksualne kobiet to wynik męskich fantazji,im większe fantazje mężczyzn,tym większe marzenia kobiet,a normy pokazuja,że kobiety tych sam praw nie posiadają.I to nas ocenia się źle-ego mężczyzn jest ok,niezależnie od wymagań.Kobietą poddaną jak branką być,to jest spełnienie,brać samców jak samica,to nie boskie stworzenia.Ale prokreacja jest,zamiast in witro.