Author | |
Genre | biography & memoirs |
Form | prose |
Date added | 2017-06-13 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 2126 |
Wiele lat temu poznałem JĄ - byłem zakochany. Pierwszy pocałunek zadziałał jak dobra dawka koki byłem na wielkim haju. Już nigdy się tak nie poczułem.
Dziś wróciłem z pracy póżno. Jestem zmęczony. Mimo wszystko nie mogę zasnąc. Jakaś niewyjaśniona siła zmusza mnie do rozmyślań. Za oknem znowu pada. Pogoda jest przygnębiająca. myślę o tych wszystkich kobietach które poznałem przez okres mojego życia. Zastanawiam się co by się wydarzyło gdybym postąpił inaczej z każdą z nich. Czy byłbym z którąś z nich na zawsze? Czy byłbym szczęśliwym człowiekiem? I czy ONE bylyby szczęśliwe ze mną?
Idziemy do łóżka gdzie z bosymi po kąpieli nogami kładziemy się obok siebie lekko się dotykając.
to właśnie ja ze wszystkich ludzi na świecie powinienem zrozumieć jak łatwo miłość przeradza się w nienawiść a pożądanie w obsesję. To właśnie ja powinienem to przewidzieć.
ratings: good / poor
A wypowiedź jest osobista-pocałunek jest ważną częścią osobowości-odczuwamy oś(i tu nie ma pomyłek-kiedy nie całujemy się-wnika a nas pożadanie innego typu(część dolnej przestrni myśli inaczej(za to głowa nie pracuje).