Author | |
Genre | nonfiction |
Form | prose |
Date added | 2017-11-10 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 1974 |
W ramach wprowadzenia do historii ideologicznej korekty zabezpieczającej oddzielenie faktów słusznych od nielegalnych, wszczęto kolejną buraczaną kampanię.
Na pierwszy ogień zabrano się za rodzimego astronoma, niejakiego Mikołaja, a od niedawna, Jarosława Kopernika - który, zgodnie z procedurą wieloletniego dochodzenia do znanej prawdy, udowodnił, że lepszy mózg jest wypierany przez gorszy (niepotrzebne skreślić).
To nieopatrzne stwierdzenie tak go zbulwersowało, że z nieutulonej rozpaczy opublikował był heretycki traktat „O obrotach ciał niebieskich”.
Heretycki, ponieważ sprzeczny z kościelnymi poglądami.
Dlatego warto postulować, by z powodu kontrowersyjnych mniemań nadać mu honorowy tytuł NAUKOWCA WYKLĘTEGO, gdyż jak nikt, w pełni zasłużył sobie na to miano.
ratings: perfect / excellent
ratings: perfect / excellent
Legionie, w jakiej rzeczywistości Ty żyjesz. W czasach dobrej zmiany nie ma już układu heliocentryczne, a układ pisocentryczny, w którego centrum znajduje się Rzeczpospolita Piska, a konkretnie jej siedziba przy ul. Nowogrodzkiej.
Jak nic nowa dialektyka godna jedynie manipulantów .
ratings: perfect / excellent
ratings: perfect / excellent
ratings: perfect / excellent
Jeśli mniejszość wyklina większość - i vice versa - to wciąż mamy do czynienia z powtórką z rozrywki... i tymi mieńszewikami oraz bolszewikami??
Kiedy w końcu ten świat będzie przepiękny i wreszcie normalny?!