Text 15 of 60 from volume: Lime... ryki
Author | |
Genre | humor / grotesque |
Form | epigram / limerick |
Date added | 2018-02-10 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1741 |
Raz gajowy Jerzy, z małej wioski Pszczółki,
zaprosił maciorę do rodzenia szkółki.
NIE DAJ SIĘ PROSIĆ,
muszę w polu kosić...
więc się nie prosiła - wyła do podściółki.
pewnych cech niektórych twórców na publixo.
To taki eksibicjonizm miałkości ludzkich przywar, prostactwa myślowego, zawiści i najzwyklejszej w świecie... pogardy, która jest jedyną odpowiedzią na pewną inność intelektualną wielu tutaj userów.
Zatem, żeby upodobnić się do nich, świadomie biorę udział w limerykowych ekscesach, na zasadzie oko za oko, ząb za ząb i dupa za... pieniądze.
Większość tutaj zezłośliwionych w limerykach osobników nie potrafi napisać normalnego wiersza, co z pewnością przyczynia się do rozrostu tej formy nad prawdziwą poezją. Publixo robi się powoli portalem politycznym, gdzie sektory dawnych sympatyków komuny nie mogą pogodzić się z aktualnym statusem politycznym naszego kraju.
Wolę kraj narodowców, od komunistów, bo jak dowodzi analiza ustrojów wielu państw... partie narodowe, ale nie nacjionalistyczne, wzmacniają struktury i potęgę kraju. A co na ten temat myśli lewacka Europa, Icki Goldmany, Szechtery i inne pejsopodobne odłamy, to mam tam, gdzie kończy się okrężnica. Polska musi stać siź państwem silnym i niezależnym i żadne lewactwo, czy partie obywatelskie nie mają szans na takie zmiany. Narodowe chrześcijaństwo z całą pewnością tak.
Może raz uda się Polsce walka o niezależność i pokazanie, że szósty co do wielkości kraj w Europie, może być również szóstym, co do znaczenia i potęgi. To długa droga... ale nie niemożliwa.
Marzy mi się kraj, z którym będą liczyły się inne wielkie nacje. Bogaty, socjalnie prężny i niezglobalizowany z innymi nacjami. Narodowa kultura i tradycje. Gościnność i prawo.
Ludzie, którzy uważają, że kogoś takiego, jak ja... obchodzą plusy i minusy, są podobni do szympansów w ZOO, czekających na suchara od zwiedzających.
Równie mają bezmyślne oblicze, jak i wymagania.