Text 58 of 204 from volume: Garb
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2018-02-26 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1987 |
Diamenty z paznokciami
(wiersz z okazji pięćdziesiątej rocznicy wydarzeń marcowych)
Szalom - witajcie tułacze
Bracia wygnani
Dziaś na wolnej amerykańskiej ziemi
Wczoraj w Polsce prześladowani
Witajcie z majątkiem niewielkim
Walizki a w walizkach
Tobołek maleńki
Diamenty z paznokciami
Dorobek walki klasowej
Z Polskimi panami
Oczywiscie diamenty skradzione a paznokcie wyrwane
Chętnie bym porównał - mój wierszyk napisany był- zapewne w pięć minut, nie dłużej.
No i jak się okazało nikt nie był wyrzucany - no ewentualnie tracił super apanaże.
W tym czasie ludzie byli zabijani jak chcieli uciec na zachód ( Berlin- podkopy itp).
Tak na prawdę to była amnestia z biletem do raju.
A co do lekarza -
To syn został w Polsce ? - Bo coś nie pasuje ?
No i G. Wyborcza - symbol matactwa i wszelakiego wykręcania kota ogonem .
To niebywałe jak można pokazać tak by wszystko odwrócić do góry nogami.
Oto naród jakiego nie ma w Europie pełen heroizmu, oddania wielkich czynów oraz niezliczonej ilości ofiar stał się winnym zbrodni na sobie a przede wszystkim na Żydach.
Czy to nie majstersztyk ? Niezwykły - i ludzie w to wierzą . Można - można !
Wyborcza to tylko kwadracik w tej układance . Cała ta manipulacja to biznes od stuleci.
Widziałem już artykuły o sześciu milionach pomordowanych Żydów - chyba z 19116 potem 1926 itp.
Ale - jak wszędzie - zawsze znajdzie się kupa pazernych durniów, którzy zrobią wszystko, żeby znaleźć kozła ofiarnego i na nim się przejechać jak Zabłocki na mydle.
Dzisiaj zbieramy tego bardzo kwaśnogorzkie owoce.
Jeżeli jako naród chcemy przetrwać, jedynie zróżnicowane etnicznie /genetycznie/ społeczeństwo ma dobre rokowania.
(patrz sukces demograficzny krajów obu Ameryk, Azji i Australii)
Wiem, co mówię; mój śp. Ojciec był biologiem
Paznokcie wyrwane -
I tak mija dzionek,
Panem-eś, nie-panem ;(
Świat złodziejami i bandziorami od czasów Wygnania z Raju stoi, ale to nie oni odbudowali Warszawę i wszystkie inne spopielone miasta w Polsce.
Napiszmy wreszcie coś DOBREGO o DOBRYCH LUDZIACH, których jest u nas przecież dużo więcej!
Tak było - a w 68 zostali wypędzeni ...?
Jaka w tym obłuda ! Ile kłamstwa ! Perwersyjnego wręcz cynizmu. Taką postawę przypisujemy właśnie Żydom - czy słusznie ? - Uważam że w większości przypadków jest to opinia usprawiedliwiona.