Author | |
Genre | common life |
Form | prose |
Date added | 2018-08-09 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 2362 |
Bracia.
Dobro czai się wszędzie, a wy winniście zachować czujność. Postępować zgodnie z nauką naszego Pana, albowiem cień radosnej Sodomy i Gomory ciąży nad wami. I jeśli nie będzie jednego sprawiedliwego, zawładnie światem Bóg miłosierdzia.
Znajdziecie wtedy brudny raj, pełen spokoju i fałszywych proroków, a dzieci wasze będą przeklinać po kres dni.
Domy muszą być pełne modlitwy.
Głupoty też.
Wyrzeknijcie się dobra, które jest przekleństwem. Wężem podstępnie wpełzającym w serca. Jabłonią, które rodzi złe owoce pokory i ciszy.
Krzyczcie więc i szalejcie w pysze i zemście, bo Pan jest z wami. Tnijcie dobro pleniące się jak chwast pośród dorodnych łanów cierpienia.
Są wśród was jednostki wybitne, to szanujcie je i pielę(gnój:)))cie, jak najpiękniejszą różę pustyni Judzkiej.
Dobro złem zwyciężaj.
Amen.
ratings: perfect / excellent
Niestety prawda, dlatego smutna...
I niestety smutna.
ratings: perfect / excellent
My, molestowicze spokojnych i miłych forumowiczów, doskonale czujemy tę ironię.
Bosz...zostawić Was samych na dwa dni... :)
ratings: perfect / excellent
Zamach na Kutscherę, ale władza zbrodniarza uratowała, a rozstrzelała patriotów.
Daleko mi do tej relacji, Legion :)
Dzięki za wizytę.
A nie masz obrzydliwego wrażenia, że czasami diabły są lepsze od aniołów?
Poczytaj "Kołonotatnik".
Witam w klubie myślących.
Możesz się nie zgadzać z moim zdaniem, ale inteligentnie, uzasadnij.
Głupi jestem.
ratings: perfect / excellent
Apostoł Piotr, pomazaniec Chrystusa, pierwszy papież Rzymu swoje listy mógł pisać do 67 r. naszej ery (w tym roku został zamordowany). Wrocław /na łacińskich mapach zaznaczony jako Vratislavia/ został założony jako osada grubo później, w X wieku, czyli 900 lat po jego śmierci
(patrz ostatni apel dawno wszak nieżyjącego św. Piotra - tego samego, który trzykrotnie zaparł się Chrystusa)
to odwrócone
"Zło dobrem zwyciężaj."
(patrz "Listy /św. Pawła/ do Rzymian")
Jeżeli sam apostoł i papież w kwestii Chrystusa nie był niczego pewien, to czego oczekiwać po wrocławianach??