Author | |
Genre | humor / grotesque |
Form | prose |
Date added | 2018-11-22 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 1555 |
Telewizja Szatan
Profesor Gliński się nie żali, lecz ocenia, że PiS jest traktowany przez totalną opozycję jak Żydzi za Goebbelsa: „Język, którym mówi się o PiS, ma wykluczać, unicestwiać, ma nas odczłowieczać, delegitymizować, mamy być traktowani jak Żydzi przez Goebbelsa. Ma wzbudzić do nas obrzydzenie. W opozycji byliśmy wykluczani, traktowani jak trędowaci. (...) Jesteśmy porównywani do faszystów, dyktatury, ja jestem określany jako cenzor, który przeprowadza stalinowskie czystki w teatrach itd.”
Wydaje się to naturalne, wziąwszy pod uwagę skład opozycji totalnej:
gorszy sort
animalni
z genem zdrady
kwiczące świnie oderwane od koryt
lewactwo
homosie
Żydzi
folksdojcze
komuniści
esbecy
kasty
złodzieje
masturbanci
uciekinierzy
… (dopisz własny epitet)
Nie dziwi fakt, że dopóki publiczność do teatrów nie będzie zwożona autokarami , to ta, dotąd niewymieniona, będzie buczeć, ilekroć pan Gliński nie pojawi się w teatrze, czy filharmonii. Zapraszamy na jarmarki, dożynki i odpusty, panie premierze! Nawet, jak ktoś zabuczy, to nie będzie słychać i zaraz w łeb zarobi.
Przypominamy, że w czasach, kiedy pan Gliński był dyżurnym kandydatem na premiera, profesor Niesiołowski, jemu doradzał w kwestii wystąpień, a mianowicie: radził, żeby profesor Gliński trenował przemówienia nad zlewozmywakiem. Zdaje się, że zdecydowanie wyszłoby na korzyść panu Glińskiemu, żeby jeszcze nad zlewozmywakiem potrenował.
Jak pies z podkulonym ogonem, PiS wycofał się z reformy wymiaru sprawiedliwości, zginając kark przed instytucjami unijnymi. Przypominamy analogiczną sytuację, kiedy to PiS zginał kark przed gminami żydowskimi, wycofując się z ustawy o nazewnictwie obozów koncentracyjnych w Polsce. Bruksela, po Tel Awiwie i Waszyngtonie, jest trzecią stolicą wobec której PiS wykazuje SPOLEGLIWOŚĆ (fantastyczne słowo, nad którym łamią sobie umysły profani erotyki). Czyim wasalem okaże się jeszcze PiS w przyszłości? Zespół redakcyjny tv Szatan obstawia Moskwę.
Zakończył się proces w głośnej sprawie o zniesławienie Jarosława Kaczyńskiego przez Lecha Wałęsę. Werdyktu nie podjęto. Za to wyszły na jaw historyczne zaszłości z roku 1993, kiedy to Lech Wałęsa polecił Jarosławowi Kaczyńskiemu przyjść z mężem. Trzeba pamiętać, że w latach dziewięćdziesiątych podobne sugestie były obraźliwe, ale doświadczony polityk nie powinien kręcić tyłkiem i te rzeczy. Być może skończyłoby się na czymś więcej, niż tylko kawa z Jadzią Staniszkis. Współczujemy serdecznie.
Pamiętaj! W Telewizji Szatan, prawda zawsze wychodzi na jaw!
Zawiódł bankier od SKOKów i polewania wody mineralnej Ojcu Dyrektorowi. Zamiast pojawić się w siedzibie Ojca i złożyć dar życia, molestował prezesów banków, między innymi Leszka Czarneckiego, żeby zdeponować w ich bankach trzy taczki pieniędzy (70 mln złotych). Zdaniem redakcji jest to publiczny cynk, że jakiś biedny człowiek się pęta od banku do banku z trzema taczkami gotówki w dwustuzłotowych banknotach i nikt tych pieniędzy nie chce. Chyba, że Solorz.
Zawiodły szumidła w biurach Komisji Nadzoru Finansowego, przez co wyszło na jaw, że niejaki Sokal z Funduszu Gwarancyjnego jest „cięty” na banki, a nawet na KNF. Zdaniem redakcji, panu Sokalowi należy się ksywa „Cięty” jak psu buda, co jaskrawo wynika z treści nagranych rozmów. Pan Chrzanowski zwyczajnie schrzanił. Schrzanił taki piękny układ. A Ojciec Dyrektor nie ma nic z tego. Nic. Podkreślał już wielokrotnie w czasie wystąpień, że dobra zmiana rozgościła się na dobre, a rodzina nic nie ma ze spółek skarbu państwa. Rodzina Maryi. Następcy pana Chrzanowskiego radzimy wymienić szumidła na kuwetę z piaskiem.
W IBRiS ubyło, w CBOS przybyło. Tusk jątrzy. Jest zlecenie na Szydło, pochodzące z tajnej jednostki organizacyjnej wewnątrz PiS. Tata premiera będzie zakładał platformę. Zdaje się, że tym razem nie obywatelską, lecz ratunkową. Życzymy powodzenia i prosimy pamiętać o synu. „Kryminałem” określa działalność KNF i przejmowanie banków za złotówkę w przypadku potwierdzenia się doniesień, Marek Belka, człowiek wyjątkowo powściągliwy w słowach. Mecenas Dubois – trybunalista, intensywnie gromadzi materiał i przygotowuje się do największej w historii Polski sesji stanowej. Jeszcze Polska nie zginęła!
– Źle się dzieje w państwie duńskim – uradził gang Olsena i na trochę miał spokój w Polsce, ale dobre czasy już chyba za nim.
Do ambasadorów zza oceanu też szczęścia nie mamy, tam wolne media to świętość, a jeszcze TVN24 należy do Discovery. Chyba następny misterny plan w pis..., choć z Polsatem zaczęło się układać. Cytując byłego premiera, który to wypowiedział zanim nie usnął: „Wszyscy przeciwko mnie”. Dodam, że platforma która nie jest do niczego przymocowana to tratwa. Pozdrawiam,
Soros, i CDU nie szczędzi miliardów, żeby nagiąć karki polskim niewolnikom, na potrzeby IV Rzeszy.
Wreszcie czas z tym skończyć.
A co do mediów, to otwórz każdą kolorową gazetę. Wszystko Axel-Springer. TVN, Lisy, Węglarczyki i jeszcze kilka stacji telewizyjnych. Dziwi mnie Twoja naiwność, że nie doceniasz wpływu mediów na społeczeństwo. Kto ma media, ten rządzi. Nie wiedziałeś o tym? Ja nie twierdzę, że mamy się pozbyć obcych mediów, ale w takich granicach, jak w Niemczech. 15% maksymalnie. Podobnie z udziałami w firmach. Kto ma ich więcej, ten narzuca styl i decyduje o firmie. To takie proste, że inteligencja wręcz przeszkadza, żeby to zrozumieć.
Powtarzam. Prawie wszystkie kolorowe gazety, i brat kata UB z Wyborczą i wiele innych tytułów. Poczytaj, co z kasą robi miliarder Soros? On nie ukrywa, że inwestuje w lewactwo, a dlaczego? Poczytaj dlaczego, to może zrozumiesz, co to jest kasa, media i ogłupianie zapracowanych społeczeństw.
ratings: perfect / excellent
Zgadzam się z tezą postawioną przez jednego z dyskutantów, że media zawładnęły umysłami rodaków. Szczególnie zaś media z Torunia.
ratings: perfect / excellent
ratings: perfect / excellent
PS do paska informacyjnego:
Drodzy widzowie lepszego sortu, dzisiaj jest "Czarny Piątek", a nie "Tęczowy..." :D
.