Author | |
Genre | nonfiction |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2020-08-04 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1350 |
Wirus istnieje tylko medialnie .
Skala zachorowani jest tak mała że nie można nazwać tego epidemią(definicja) a sam wirus jest tak niegroźny że zainfekowany organizm nie wytwarza przeciwciał.
Jest jednak jakaś kombinacja że potrafi być groźny ale tylko dla 0.00000000001%( coś koło tego:-) populacji i to starszej , no i w połączeniu z innymi chorobami.
Praktycznie wszyscy przechodzą go bezobjawowo lub (0,0000001 % populacji) z mikro objawami jak brak smaku węchu i lekki ból głowy. ( dane w procentach sa w przybliżeniu)
Brakuje jednak odpowiedzi na podstawowe w takich sytuacjach pytania :
- czy przeprowadzono badania przesiewowe na ludności -Może 30 % społeczeństwa ma już wirusa i bez sensu są kwarantanny ?
- nie ma badań przesiewowych na obecność przeciwciał które by mówiły o skali przebycia choroby - tej dającej objawy kliniczne.
Póki co -chorzy nie mają objawów i powinno nazywać się ich jedynie zakażonymi - choć to też jest bez sensu bo zakażeni jesteśmy wszyscy, każdy czymś - wirusów i bakterii jest pełno jak i mikro infekcji .Czyli faktycznie, nic im nie jest – NIC NIE MA !
Nie ma też logicznie ujmując - uzdrowień, bo niby z czego, jak nie było infekcji ?
Należy zadać jednak pytanie o osoby zmarłe .( statystyki tego roku pokazują mniej zgonów niż w zeszłym roku)
I tu jest zdumiewająca skłonność przypisywania zgonów dla covid 19– a dlaczego nie na np. zaawansowanego raka pacjenta ?.
Wspomnieć też należy o sporej ilości zmarłych w wyniku intubowania - taki morderczy sposób leczenia .
Ciekawa historia z USA gdzie po podpisaniu zgody pacjenta kładziono, usypiano narkotykami i na dwa tyg. przywiązywano i wkładano rurę ze sztucznym oddychaniem, którego człowiek z natury nie jest w stanie przeżyć. W jednym szpitalu z New Y. zmarli wszyscy prócz narkomana który uciekł :-).( temat tabu bo takich zgonów było mnóstwo ) … Przypuszczalnie sprawa z Floydem (zabitym czarnym bandytą ) była tematem zastępczym by odwrócić uwagę od prawdziwych tragedii po nieprawidłowym lub niepotrzebnym leczeniu .
Pozostaje jednak wiele pytań PODSTAWOWYCH na które nikt nie daje odpowiedzi a które to normalnie powinny zaistnieć w przestrzeni medialnej . Wymaga tego- nie tylko zdrowy rozsądek ale i naukowe podejście do sprawy na wzorcach dobrze już znanych i dawno określonych.
Mamy tylko informacje że ileś tam tysięcy osób jest chorych lub ileś set zostało dziś zakażonych – co jest zwykłym kłamstwem, typowym dla krętacza adwokata i nie przystoi szacownym mediom (z obu stron konfliktu politycznego)
Informacja powinna brzmieć prawidłowo :
Wykryto – stwierdzono corona wirusa u 0,000000(ileś tam zer po przecinku) procent populacji czyli u np. 13tys osób . Z czego objawy kliniczne ma np. trzysta osób co stanowi 0,0000000000(ileś tam) procent populacji.
W dniu dzisiejszym wykryto 400 przypadków z czego tylko dwa mają objawy poważne a trzy nieznaczne .
W obecnej sytuacji covid nie przedstawia większego zagrożenia niż zgony przy utonięciach lub po ukąszeniu os lub szerszeni …..Dowiedzenia państwu i życzę dobrej nocy………. - tak powinny brzmieć prawdziwe informacje .
Tak sprawę określam ja – zwykły człowiek – a są przecież fachowcy których raportów- analiz trudno usłyszeć . Tu przyznać się muszę że posiłkowałem się trochę opiniami fachowców ale też z doświadczenia wiem jak analitycznie powinien wyglądać raport z prawidłowo określonymi pytaniami ,odpowiedziami i kontr pytaniami , problemami , definicjami itp. Pozdrawiam i życzę spokojnego choć deszczowego dnia .
Jej przegraną są potrójne już Himalaje zużytych maseczek i rękawiczek
Pytanie, skąd czerpanym, aż się ciśnie na usta
A liczby są oczywiście przesadzone by jaskrawić mikroskopijność zjawiska .
Obecnie -ma wirusa około trzynastu tysięcy ludzi co na populację 38 000 000 ludzi stanowi jakiś miro promil.
Ale i tak zapewne 98 % tych ludzi przechodzi bez objawowo lub delikatnie co stanowi juz 0,000000 któreś miejsce po przecieku procenta populacji.
Upewnił mnie przy tym film z szefem jakiejś niemieckiej kliniki który dokładnie potwierdził to co myślę .
Oczywiście zakładam że mogę się mylić ….-ale to też wychodzi pomyłka moja ma jakiś mikro promil możliwości :-)
Więc tak sobie myślę droga Ape że możemy się spotkać bez obaw , przywitać się , wypić kawę, pocałować się nawet .....itp. z mikroskopijnym ryzykiem że coś może nam się stać .
Tak że chyba warto zaryzykować ;-)
A Rozar przez dobór cytatów stworzył tekst.
Masz rację - międlą w kółko to samo, ale nic istotnego, żadnych informacji typu: tego dnia mamy takich 3 umierających na covid. ale zarażonych jest 900.
Może najwyższa pora ogłosić już jakieś dementi?
Wstąpiłeś właśnie w szeregi niedowiarków typu Górniak, która swoją błazeńską teoria wyalienowała się z towarzystwa ludzi bardziej światłych, którzy nagle zaczęli jej unikać.
Wszedłeś, jak nóż w masło w teorię podstawianych w szpitalach rzekomo chorych statystów.
Rozar, nie podziel losu Górniakowej, która, mimo że jest posiadaczką pięknego głosu, ale intelektualnie plasuje się na poziomie gimbasy.
Idź zatem, jako wolontariusz i demaskuj statystów covidowych w szpitalach. Staniesz się z miejsca sławny i medialny.
Ja straciłem kilka osób z rodziny na covid, ale myślę, że to nie jest odpowiednia droga, żeby nabrać wiary, bo nie można tego nikomu życzyć.
Rozum, wiara i wyobraźnia... wystarczy.
Później było więcej przypadków i tez miałem w rodzinie trudniejsze przypadki lecz żadnej śmierci.
Umarł otyły znajomy mego kuzyna jakiś lekarz którego ktoś znał, znajoma mojej mamy i koniec !
W 2006 roku była grypa jelitowa która to przetrzebiła osoby starsze dość poważnie A w 2009 roku była świńska grypa H1N1 na którą zaszczepiły się państwa Europy prócz Polski ( ta Ewa Kopacz odnowiła zakupu szczepionki) okazało się że nawet nie było podejrzenia o zagrożenie !!!!
Wówczas polityk PiS-u Kochanowski Janusz lobbował jak oszalały zakup szczepionki ... Polecam temat - są materiały na You Tube Moja znajoma opisała tamten czas w Szwecji za identyczny jak obecnie w Polsce - a nie było wówczas epidemii !!!
Ogólnie należy powiedzieć że coś jest ! Ale na ile to epidemia a na ile sezonowa grypa - ta bardziej zjadliwa jak w 2006 roku ?
Biorąc pod uwagę narrację w TV ze straszeniem na maksa oraz wspomniany w tekście brak wiarygodnych czyli rzetelnych statystyk widać że coś jest nie tak .
Dochodzi relatywnie sytuacja na Białorusi gdzie nie ma maseczek i tp. a ludzie nie umierają lub np Szwecja gdzie też jest normalniej .
Dzisiaj Bajden zapalił 500 zniczy - jeden to tysiąc umarłych a w Meksyku jakby nigdy nic .
Drogi Sir .. dla mnie sprawa śmierdzi- jest straszna i śmieszna.
Być może potrafią przewidzieć zjadliwość wirusa tak jak potrafią stworzyć szczepionkę na przyszły rok ?
Wiele jest niewiadomych ale jedne co jest pewne to dezinformacja !
Wiem też że w całym kraju zamykane są szpitale covidowe a na stadionie narodowym nie było chyba ani jednego pacjenta.
Hospitalizowani są głównie chorzy w szpitalach u których wykryto covida.
Itp itp .
Ale proszę podziel się informacjami
Co by było, gdybyśmy na całym świecie /począwszy od Wuhan w Chinach/ zignorowali koronawirusa tak, jakby wcale nie istniał?
Uruchommy wyobraźnię, której poetom wszak nie brakuje
co obserwujemy przecież w s z ę d z i e -
zaowocowały skutecznie tym, że zamiast śmiertelności na poziomie 90% populacji mamy tę w granicach tylko kilku?
Białoruś zignorowała totalnie i ma mniej przypadków zachorowań mniej zgonów itp. I nie dlatego że tam jest manipulacja - to u nas generuje się chorych - za biurkiem i w szpitalach .
I to zestawienie do Białorusi ale i do Szwecji wszystko WYJASNIA !!!
Tak samo zestawienie Meksyku do USA !!!
Afryki do Europy - a może ciepło niszczy wirusa ? Nie bo w Australii też władze maseczkuja i lockadaunują jak głupie .
Jestem kupcem -KŁAMSTWO WYCZUWAM JAK SMRÓD.