Author | |
Genre | nonfiction |
Form | article / essay |
Date added | 2020-09-06 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1260 |
Wśród pomówień , bzdurnych tez i jakby nie nazwać - skutecznej propagandy, czuję się w obowiązku pokazywać prawdę i z nią się wpychać przed zamglone oczy Polaków .
Do wielu zacnych, udanych i zrealizowanych inicjatyw redemptorysty ojca Tadeusza Rydzyka dodać należy niedawne otwarcie pomnika , miejsca pamięci pomordowanych Ukraińców przez UON i UPA , którzy to ratowali Polaków .
W końcu ktoś policzył, spisał stworzył ogromne archiwum czyli wykonał wielką pracę by tych bohaterów upamiętnić . A sprawa wydaje się niezwykle ważna .
Dodam że dzięki staraniom O. Rydzyka powstała wcześniej podobna inwestycja upamiętniająca dziesiątki tysięcy Polaków pomagającym Żydom. Sprawa też była niezwykle ważna bo wiatr w tych kwestiach wiał nam mocno w oczy co wszyscy pamiętamy.
Dodam jeszcze że:
w naszym interesie jest wspierać zacnych i skutecznych, polskich mężów stanu.
A ......nie tych sztucznie wykreowanych i zmyślnie nam podstawionych.
Rozpętano wręcz piekło by zniszczyć i zniesławić opluwając na wszystkie możliwe sposoby używając stare i nowe techniki medialnej walki .
Wmówiono limuzyny i życie ponad stan - a tu prosty zakonnik dzień za dniem przegania czerwoną zarazę .
Alleluja i do przodu .
najwyższa już także pora na pomniki, upamiętniające Żydów/Niemców/Rosjan, którzy pomagali Polakom!
Analiza też pozwala określić czy jesteś uprzedzony, zmanipulowany lub w jakiś inny sposób zdezorientowany.
Należy po kolei rozpatrzyć każdy punkt twych zarzutów a zobaczysz że nie masz racji a nawet masz zwyczajnie wyprany mózg .
Nie piszę tego złośliwie - ale na poważnie wydaje ci się że rozumiesz - a ja mówię że guzik .
1. Co to za rezydencja ?- osobista Rydzyka czy Szkoła ? itp.
2. Co to za limuzyny ? Nikt nie widział Rydzyka wsiadającego do więcej niż skody i chyba Audi. A Maybach to symbol manipulacji prostaczkami takimi jak ty. Nigdy mambacha nie było - to jeden z chwytów poniżej pasa starej bezpieki - właśnie komunistów którymi pogardzasz a którzy kształtują twą świadomość
3. pedofilia to już inny temat . Owszem występuje i jest kwestią statystyki. Występuje w różnych zawodach i występuje wśród księży. Powodem do zmartwienia nie powinno być istnienie tego zjawiska w którejkolwiek grupie ale jego procent. Może dziwić np. że murarze ilościowo i procentowo przodują ...... Ponadto wśród księży występuje molestowanie zazwyczaj miękkie i było tylko parę przypadków siłowych . Za to było kilka prowokacji jak pod Gdańskiem lokalny ormowiec na emeryturze zmusił dziewczynę i jej rodziców do oczernienia księdza .
To tyle tłumaczenia - musisz wiedzieć że trwa walka przeciwko kościołowi już od wielu stuleci i ma ono podobne źródło . I te zjawisko ci polecam do zapoznania . To może wówczas zrozumiesz przyczyny swej dezinformacji .
Życzę odwagi w zaprzeczaniu swej wiedzy. To się wówczas nazywa myślenie !!!
Prędzej Niemiec choć też tylko jakiś byłby wyjątek - Rosjanin by znalazł się niejeden ale też nie można by tej skali porównywać do pomocy Polaków dla Żydów .
No i w kwestii Żydzi - Polacy mamy czterysta worków kłamstwa i gówna wylewanego na Polskę .
„Istnieją dwie rzeczy: wiedzieć i wierzyć, że się wie. Wiedza to nauka. Wiara w to, że się wie, to ignorancja.” Hipokrates. Bezpieka w manipulacji ludźmi do pięt nie dorastała Kościołowi w Polsce, czego typowym przykładem jesteś Ty. Nazywanie kogoś prostaczkiem itp. nie jest merytoryczną dyskusją, ale przykładem Twojej ignorancji i brakiem szacunku dla rozmówcy. Przykład z murarzami jest dowodem na to jak jesteś zmanipulowany Ty. Zresztą jesteśmy na stronie literackiej, a nie politycznej czy religijnej, więc dla mnie to koniec „dyskusji“. Bez komentarza.
1. księża to w naszej katolickiej tradycji pomazańcy Boga, a ten, jak wiemy, wyklucza wszelkie zło; jeżeli ksiądz jest łobuzem, to won z nim z Kościoła!
2. dotyczy zjawiska przemocy seksualnej wobec D Z I E C I!
Jeśli "rozumiesz" choćby jeden z tych argumentów, to OBA jednocześnie definitywnie rozwiązują wszelkie nasze dylematy w tej sprawie!
Kto ma jakie preferencje, guzik nas obchodzi, dopóki dzieje się to w obrębie kategorii dorosłych.
Dzieci muszą być bezwzględnie chronione!
Kto ma jakieś
Czy w tej sprawie coś zdziałał?
Cokolwiek??
Czym jest tolerancja zła?!
wszystkie moje komentarze kieruję nie do Autora, a do Czytelników
To ogromne zło - ale są dwa rodzaje spojrzenia: moralne ale i statystyczne - naukowe . Oczywiście oczekujemy znacznie więcej od księży ale z drugiej strony są ludźmi i dotyczą ich te same słabości i w tym to kontekście trochę inaczej wygląda sprawa - ja widzę słabość kościoła w tej kwestii którą to wykorzystują jego przeciwnicy.
Bobex - znam ten film i nie ma tam słowa o żadnym mambachu tylko o dwóch samochodach jako darowiźnie .
Proponuję zatem ten właśnie punkt przeanalizować - do bólu uczciwie. Jak w sądzie - co z niego wynika jaki grzech popełniono ? itp.
Rzucam rękawicę - a udowodnię iż waszeć rozum postradał od manipulacji .:-)