Text 58 of 105 from volume: Prawda ponad wszystko
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2021-02-28 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1030 |
Może problem jest
A może go nie ma
Na innej witrynie
Ciekawa sukienka
Kotlet wegański ze soi
I piesek w wakacje porzucony
A ja krzyczę stop transplantologii
Bo jest czarny i przerażający
Rzeczywistości wymiar trzeci
Tam cięte są dzieci
Meksyk. Dwóch Polaków przyleciało do pracy. Wycięto im narządy (wprost.pl)
Przypuszczam że skala tragedii przewyższa pożytek.
A że cicho w mediach na ten temat to powinno właśnie nam spotęgować podejrzliwość co do skali okropieństwa .
Niedawno dowiedziałem się że pewien Żyd - chyba Rockefeller miał przeszczep serca trzykrotnie.
A skąd miał te serca ?
Zapotrzebowanie wygenerowało hańbę porównywalną tylko z holokaustem jak nie gorszą .
Tak myślę że bez nauki kościoła i bez jego moralnej władzy będziemy mieli takie skutki .
Masz tylko j e d n o życie. Na przejściu dla pieszych jakiś pijany w bmw pozbawi cię twojej wątroby i lewego płuca.
Twoją jedyną szansą jest dzisiaj transplantacja
Chcesz żyć
Nie przypuszczam żeby można było uregulować i mieć pod kontrolą to zjawisko bo zawsze będzie popyt.
Zawsze znajdzie się księga typu talmud i da pozwolenie.
A da się za pysk złapać kliniki w Te Awiwie lub Waszyngtonie ?
A może by pokusić się o statystyki ile ginie dzieci na świecie dla organów - 50 tys- 100 tys lub 150 tys .
A ile robi się przeszczepów ile jest motocyklistów co giną bez sensu ?
Zapewne na przeszczepy od rodziny należy pozwolić ale to znajdą i na to sposób .
Może będą adoptować ofiary ?:-)
Do czasu regulacji zakazałbym i już . Tylko od rodziny
.