Author | |
Genre | common life |
Form | article / essay |
Date added | 2021-04-06 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 1069 |
Pandemia czy propaganda ?
Pod każdym względem obecna sytuacja nie odbiega od poprzednich lat – tak twierdzą badacze tematu.
Ilość zachorowań jest nawet znacznie mniejsza niż normalnie w sezonie grypowym.
Ilość zgonów z powodu grypy podobnież też bywała większa i to znacząco.
Oczywiście przebieg choroby może okazać się ciężki, co działa na wyobraźnię .
Zachodzi jednak podstawowe pytanie – kiedy można nazwać grypę epidemią ?
Jaka musi być ilość zgonów ( tych prawdziwych) i jaka ilość osób chorych? Oto pytanie, które pomoże otworzyć oczy, gdy porówna się zestawienia z latami poprzednimi.
Od siebie mogę tylko dodać, że przyłapałem wielokrotnie media na propagandzie ,,covidowej ,, i z prawdziwym bólem patrzę na ogromne ograniczenia .
Najbardziej bulwersujące jest zamykanie służby zdrowia oraz szkół, a godzina policyjna w niektórych krajach dosłownie przeraża.
To co jeszcze jest trudne dla mnie do przełknięcia to dość powszechna akceptacja tego stanu rzeczy -,takie mentalne dopasowanie się. Niewielu dostrzega wręcz groteskowy stan rzeczy z symbolicznymi już maseczkami.
Szczepionki !!!!!! Krzysztof K. i nie tylko. Nie mogę o tym pisać, taką mam złość na tą powszechną wiarę oraz niezwykłe przebiegłą kampanię ogłupiania......
Perspektywa
Podobnież nie wrócimy już do stanu sprzed ,,pandemii,,-tak mowi minister zdrowia -......Ciekawe co miał na myśli ?
Czyli król nagi - jeszcze przez długi czas będzie łaził ze swymi klejnotami na wierzchu, ubliżając intelektualnej godności narodu. Ciekawe tylko, kiedy owe dziecko przemówi – a może i nim też zajęli -przebiegli krawcy. .....
ktoś/coś ma jakiś cel w tym co się dzieje
a że ludzie ogłupieni?
śmieją się jakieś teorie spiskowe - to już nie teoria - to praktyka
ktoś kiedyś napisał - "ludzie są w stanie uwierzyć we wszystko, oprócz prawdy".
czas na opaski
z gwiazdą kowida?
i na numery myślącym bite
auswajs! kontrola!
rączki umyte?
jaka przyszłość
Na człowieka czeka - może i bieda .
Coś knują - sk.... y
kowida się nie boi
może oni wiedzą
kto/co za tym stoi
Najgorsze że robią co chcą.
Przeraża mnie jeszcze jeden fakt. Gdy rozmawiam z kimś o pandemii i ją neguję prawie wszyscy się denerwują i nie chcą rozmawiać. Obawiam że taka postawę można medialnie wywołać..... I to by była tragedia oraz dowód na totalna kontrolę społeczną . Posiadając to narzędzie - można zrobić dosłownie wszystko.
Na banialuki foliarzy, którzy negują pandemię, nie widza związku miedzy maseczką a zakażeniem roznoszonym drogą kropelkową, wierzą w morgelony, chipy, zabójcze 5G, światowy spisek, biją brawo pajacom w rodzaju "Czujnego", a nie są w stanie przyjąć do wiadomości faktów, po prostu szkoda czasu.
Omyłkowo wstawiłem ten komentarz pod twoim wcześniejszym Utworem, zgłosiłem do administracji.
To dlaczego dzisiaj leczysz się u kominiarza??
Może dlatego, że obezwładniający rozum, ogłupiający strach nie tylko nie pozwala ci myśleć racjonalnie - ale w ogóle /jak kontakt światło/ ten strach wyklucza wszelkie myślenie?!
Król jest nagi.
Głupszej
Już nie znamy blagi.
Pani sie nie boi
Pani jest PRZERAŻONA