Text 107 of 110 from volume: Nieco z uśmiechem
Author | |
Genre | humor / grotesque |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2023-12-05 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 321 |
Kraken już jest
szczepionki są
a grypy nie ma
i nie ma
no więc jak,
no jak
namówić do szczepienia ?
Ktoś tu jest ministrem zdrowia u nas w Polsce, czy go nie ma?
Szczepcie się - jeszcze nie przejrzeliście na oczy.
Polecam zainteresować się zaszczucia lekarzy którzy ostrzegali przed ewentualną szkodliwością szczepień .
Teraz nawet producent Pfaizer przyznaje się do przypadków zatorów żylnych.
Jeszcze wierzycie mediom w tym temacie ?
Wobec tego proszę was byście prócz siebie nikogo nie namawiali do szczepień - pozwoli to wam zachować choć czyste sumienie .
Emilio - reklamują jak cholera do szczepień.
Deklarowała że zaszczepiła wszystkie swe dzieci w tym i kilkuletnie. Nieprzebadanym preparatem - matka !
Zwolenniczka szczepień przymusowych !!!!!!!!!!!
Dodam że państwo Polskie nie sprawdziło laboratoryjnie składu ani jednej szczepionki . ( potwierdzone )
WYOBRAŻACIE TO SOBIE ?
NIC NIE BYŁO SPRAWDZONE !!!!
Rozumiecie to --- jak wielkie jest to naruszenie wszystkich dotychczasowych norm ?
A powinny być wszystkie partie badane choćby pod względem zawartości wąglika .
Próbki wszystkich partii powinne być badane w kilku niezależnych ośrodkach - to żelazna norma w takich sytuacjach.
Nadal durnie wierzycie ?