Text 58 of 68 from volume: Dotykanie i dotyczenie - przez pryzmat dat
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2023-12-15 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 375 |
Mieli utworzyć szczęśliwą Polskę
Aż grzmiało we wrzącym eterze
KO lewacy i trzecia noga
Niejeden uwierzył
Dzisiaj się spełnia marzenie ludu -
W sejmie szołmeni (szkoleni)
Żywe relacje owacje w kinie
I zadymił świecznik
Ale spokojnie - `się porozlicza`
`Nasycim żądzę krwi`
Na wojów głowach szczęka przyłbica
A historia drwi -
`Miałeś chamie złoty róg`
A znowu walą cię w rogi
Sameś wybierał - winien mózg
Czy defekt pocovidowy?
ratings: perfect / excellent
Ale cóż.
Ciekawe jest zestawienie wyborczych zarzutów np. "rozdawnictwa" vs 800 .... Ale patrzmy, patrzmy, co z tego wszystkiego wyniknie...
Całe zamieszanie bożonarodzeniowe wiąże się z tzw. przesileniem światła nad mrokiem. Reszta, to baja i ludzie uwierzyli. Taki nasz gatunek, że muszą niby w coś wierzyć.
Co do obecnej sytuacji polit. To dłużej tak nie mogło trwać. Jeśli ty gruszka jesteś kobietą, to powinnaś wiedzieć co chciał pis z wami zrobić. Chyba, że już przekwitłaś i nie masz dzieci, ani wnuków. Propaganda,to ogromna siła. Potrafi odwrócić historię na lewą stronę prawdy.
Także szopka, choinka, zakupy prezenty. No i dziewica, co urodziła. Prawdopodobnie przy pomocy in-vitro.
Wszystkiego najlepszego.
"Co mówi ateista, gdy po śmierci staje przed bramą raju?
- No q-wa, nie wierzę!"
Co zaś dotyczy Twoich innych rozważań na temat mojej osoby - emerytką jeszcze nie jestem, babcią też nie, zatem nie jestem beneficjenta plusów nijakich.
A mój wiek i kondycja, to nie Twój za... interes!
Ja nie imputuję ci klimakterium, więc zluzuj gumkę.
Zobaczymy, co zdziałają nowi. Po co na zaś się martwić.
ratings: perfect / excellent
Za Gierka ponoć byliśmy 10 gosp.świata. I teraz jeśli Tusk nie przedstawi prawdziwej sytuacji ekonomicznej kraju, to będziemy właśnie różnymi poddani manipulacjom. pis zostawił pola minowe, dla obecnej władzy i nie będzie łatwo. Sama widzisz, że to wojna. Ale pisiory, to patrioci i prawdziwi polacy.
https://wszystkoconajwazniejsze.pl/pepites/polska-przemysl-centrum-europy-pisze-daily-telegraph/?fbclid=IwAR1Vm0KkD1k5keKVsvdKRVOcQOs_soNowGJLn0eafeiqBMx_TJP1SaFEquE
- Tak ocenia Daily telegraph... a nie PiS.
Tę jedynkę myślę, że dała mi befana. Ona mnie zablokowała. Ja natomiast nigdy, przenigdy nikogo nie zablokuje. Kto to wszystko odkręci?
Co złego to nie ja. Stare polskie powiedzonko.
Wszystkiego najlepszego.
Miłego
ratings: perfect / excellent
Dzięki Borbolenthina.
ratings: perfect / excellent