Text 187 of 203 from volume: Garb
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2024-02-14 |
Linguistic correctness | - no ratings - |
Text quality | - no ratings - |
Views | 305 |
Bestia
Oto zrodziła się z niebytu bestia
Wyciąga ona
rękę do twych dzieci
i po wasze dzieci
do mych
do naszych
Tak oto przemawia
Ustami swych sług
Sączy słodki jad
Uśmiecha udając szczerość
Ale to bestia
Bestia z czerwonymi oczami
Krwawymi rękoma
Bestia
Miejcie w sobie siłę
Miejcie na Boga siłę
By podnieść miecz
(99+)#polska #viral #follow #poland #new #informacje #information #news #po... | TikTok
tuż po wojnie 1939 - 1945 w całej Europie obowiązkowo wyszczepiono przeciwko
- błonicy,
- polio,
- krztuśćcowi,
- gruźlicy,
- tężcowi,
- wirusowemu zapaleniu wątroby,
- śwince,
- różyczce,
- odrze
- i wiśle
wszystkie dzieci,
a potem każdego roku szczepiono kolejne tych dzieci roczniki
na okrągło aż do lat 90.
I TE DZIECI ŻYJĄ DO DZISIAJ
- w tym poemacie taka prawda ponad wszystko w ogóle nie istnieje
bez procesu sądowego
wskazywanie palcem winnych, szmacenie cudzego nazwiska i cudzej godności - to
zgodnie z punktem 216 /paragraf 2/ "Kodeksu karnego"
spora grzywna na rzecz szmaconego plus wyrok odsiadki do lat dwóch
Kłopot taki, że on /miecz/ zawsze JEST obosieczny.
NIGDY NIE PODNOŚ GŁOSU NI RĘKI NIE TYLKO NA CZŁOWIEKA, ALE I NA WSZELKIE BOŻE ISTNIENIE!
N I G D Y
Szkopuł w tym że tamte szczepienia np. przeciw śwince były naukowo i medycznie uzasadnione - szczepionki miały swój proces badawczy i historię sprawdzania na wiele sposobów .
OBECNE SZCZEPIENIA NIE MIAŁY PROCESU NIEZBĘDNEGO DO APLIKOWANIA. Sam Pfaizer w umowie z RPA - która jest dostępna wskazuje iż nie zna skutków długoterminowych.
Sam też Pfaizer później przyznaje - żE SZCZEPEINIA POWODUJĄ PROBLEMY W żYŁACH - TAKIE JEST JEGO STANOWISKO !!
Sprawa zamieciona pod dywan CICHO SZA !!!
DLA MNIE OSOBA KTÓRA NAMAWIA DO SZCZEPIENIA DZIECI NIEZNANĄ I NIEPRZEBADANĄ SUBSTANCJĄ - POWINNA BYĆ OSĄDZONA. W przypadku potwierdzenia że ta substancja szkodziła - powinna zostać powieszona i to publicznie .
Dodać należy że szczepienie dzieci było totalnie niepotrzebne - bo kurwa nie chorowały .
Szczepeinia dla dorosłych też były niepotrzebne bo w Szwecji i na Białorusi sytuacja była taka sama jak w Polsce o ile nie lepsza .
Przez Europę przetoczyła się fala zbrodni i zamordyzmu . Czas przejrzeć na oczy. !!!!!
To mój ostatni komentarz pod jakimkolwiek Twoim, no niech będzie, czasami utworem.
Wczoraj się zaszczepiłem kolejny raz na kolejną odmianę COVID-a i za namową profesora ze szpitala wojskowego przy Szaserów w Warszawie. Ma sparaliżowany oddział za przyczyną chorych na COVID wymagających hospitalizacji. Nie musiałby namawiać, ale dopiero od 2 dni szczepionka jest powszechnie dostępna i przynajmniej chwilowo nie było problemu z terminami.
Jakoś tak dziwnie się składa, że praktycznie wszyscy antyszczepionkowcy z okresu i przed i w trakcie pandemii okazywali się ruskimi trollami.
I proszę, przestań wciskać ludziom ciemnotę, że (polegając na Twoim przekazie), Twój ojciec R.I.P. zmarł z powodu respiratora, a nie zarażenia COVID-em).
Twoje wynurzenia nie dość, że obrażają inteligencję, to jeszcze pamięć po moich bliskich znajomych, którzy posłuchali takich, jak Ty, zlekceważyli zarazę i się nie zaszczepili.
Leo - niestety walisz głupoty i to solidne -
Żegnaj - mam nadzieje że dotrzymasz słowa i nie będę więcej czytaj twoich nonsensów .
Najmocniej przepraszam, już więcej naprawdę nie będę się narzucał.
Udanej twórczości.
Robił to lekko i miażdżył covidowe głupoty.
Strona rządowa przy nim była jak stado przygłupów - i nigdy nie podjęli z nim polemiki.
Zbigniewa Hałata próbowano na wiele sposobów zniesławić - by w końcu zabić .
Skąd znamy takie scenariusze .
Przeżyj oczy.