Text 194 of 204 from volume: Garb
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2024-07-15 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 301 |
Piekło kobiet
Naprawdę jest piekło kobiet ?
Gdzie ono ?
W Polsce ?
Jest jednak piekło owszem
W całej swej mocy
i bezwzględności
morderczym ćwiartowaniu
Z grzechem mrocznym
przerażającym i nieodwracalnym
Piekło dzieci nienarodzonych
Wy głupie pindy
ratings: bad / bad
ratings: bad / bad
To samo się komentuje......... Co tu wyjaśniać ?
Właśnie proszę spróbować - ocenić to jeszcze raz -
Tak naprawdę zarzucam uległość propagandzie i niemoc w uznaniu tej propagandy jako ohydnej.
Mobilizuję ubliżając - jak można !!!
Tekst do natychmiastowego usunięcia
I te rzesze bab, które nie wiedzieć z jakich powodów zdobiły swą pierś ostrą błyskawicą.
W Polsce ?
I te same babska nie dostrzegają prawdziwego piekła a nawet za nim postulują !
To jest dopiero do usunięcia - taka postawa!!!
Jeszcze 100 lat temu prawy i godny mąż, ojciec lub dziadek za takie łajdactwa zwyczajnie by sprał po takiej pyskatej gębie.
To droga Emilio teraz ci powiem,- bo chyba nie łapiesz zgrozy tej sytuacji .
Podczas odsłonięcia pomnika w Domostwie Rzeź wołyńska - ksiądz wspomniał o satanizmie w kontekście przypadków - gdy to Ukrainiec potrafił zabić swą żonę Polkę
- Czysto diabelskie przerażające i okrutne na maksa zwyrodnienie by zabić osobę którą się kochało ! - straszne !
Tak ?
A czy fakt, gdy zabija matka swe dziecię ?
-to też jest akt satanizmu ?
Jeszcze większy, mroczniejszy i jeszcze bardziej przerażający .
A tu jakieś pindy nawołują do aborcji---- a piekłem nazwały los polskiej kobiety w naszym kraju w obecnych czasach - W Polsce gdzie przemoc domowa jest jakś znikoma .
Gdzie jest to piekło ?
Ta manipulacja takie cyniczne odwrócenie pojęć - to jest czysta , straszna szarlataneria . Mnie przeraża -a moje rodaczki to kupiły ?
Więc jak mam się zwracać do mimowolnych sług szatana - może ---- drogie panie ?
Droga panie wybaczą -bo być może panie się mylą ,..... czy może pani zastanowić się nad ponownym, zredefiniowaniem pojęcia piekło w kontekście zjawisk społecznych i stanu relacji międzyludzkich małżeńskich - względem aborcji .
Droga Emilio
(wiem że nie lubisz po imieniu -a masz !)
proszę przemyśleć ponownie - pomimo swych doświadczeń .
I sama powiedz - czy są takie sytuacje że po prostu trzeba walnąć w pysk !
("głupia pinda" - patrz całość!)
ODPOWIADA ZA DOBROSTAN SWOJEGO DZIECKA?
MOŻE DLA PEŁNI OBRAZU KONIECZNIE TRZEBA TEŻ NAPISAĆ COŚ O GŁUPICH CH...ACH?
Co PIĄTA w Polsce matka z dziećmi - to dzisiaj samotna matka!
ratings: perfect / excellent
Właśnie to chciałem napisać.
ratings: bad / bad
Dylemat stanowi tu (mi) jednak pewna bezpośredniość - współcześnie tak niby nie wypada -
Jednak uznałem że czasami trzeba TAK PO OJCOWSKU - PO MĘSKU !
Sodomici .... to doskonała odnośnia i ciąg dalszy tematu- podejmowanym przez ks. Antoniego Moskala z otwarcia pomnika Rzezi Wołyńskiej - chodzi o satanizm u nacjonalistów z UPA - odsyłam tu do tego długiego komentarza dla Emili - nieco wyżej. Polecam bo to doskonały sposób by dobitnie pokazać z czym mamy do czynienia .
Ale
Panowie, ma się rozumieć, tego w ogóle nie czytali
;(
NIE DA SIĘ MĄDRZE PISAĆ O CZYMŚ, O CZYM SIĘ NIE MA BLADEGO POJĘCIA
za piekłem wszystkich porzuconych dzieci stoją /oprócz znanej z twarzy i nazwiska matki/ także tych dzieci anonimowi, ukryci /za ich matek majtkami/
oj-co-wie
OJ CO WIE
DZĄ CHŁO PY
O TEJ PRAW
DZIE CA ŁEJ