Przejdź do komentarzyGłupie pindy
Tekst 194 z 196 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2024-07-15
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń253

Piekło kobiet 

Naprawdę jest piekło kobiet ? 

Gdzie ono ?

W Polsce ?


Jest jednak piekło owszem

W całej swej mocy

i bezwzględności

morderczym ćwiartowaniu

Z grzechem mrocznym

przerażającym i nieodwracalnym


Piekło  dzieci nienarodzonych


Wy głupie pindy

  Spis treści zbioru
Komentarze (16)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Jak śmiesz ubliżać kobietom, jeśli o tym temacie nie wiesz nic.Poruszasz tematy o których nie masz pojęcia.TĄ GŁUPIĄ PINDĄ TO JESTEŚ TY!!!
avatar
Niektórzy faceci zamiast mózgów, mają macice.
avatar
Te same kobiety - które uznały że w Polsce kobiety mają piekło ......nie dostrzegają piekła abortowanych dzieci -
To samo się komentuje......... Co tu wyjaśniać ?

Właśnie proszę spróbować - ocenić to jeszcze raz -
Tak naprawdę zarzucam uległość propagandzie i niemoc w uznaniu tej propagandy jako ohydnej.
Mobilizuję ubliżając - jak można !!!
avatar
Głupie pindy? A miał żeś pan matkę? Siostrę może? Córkę??

Tekst do natychmiastowego usunięcia
avatar
A głupota panią nie razi - ten bezkres kłamstwa , manipulacji pojęć i odwracanie rzeczywistości ?
I te rzesze bab, które nie wiedzieć z jakich powodów zdobiły swą pierś ostrą błyskawicą.

W Polsce ?

I te same babska nie dostrzegają prawdziwego piekła a nawet za nim postulują !

To jest dopiero do usunięcia - taka postawa!!!

Jeszcze 100 lat temu prawy i godny mąż, ojciec lub dziadek za takie łajdactwa zwyczajnie by sprał po takiej pyskatej gębie.

To droga Emilio teraz ci powiem,- bo chyba nie łapiesz zgrozy tej sytuacji .

Podczas odsłonięcia pomnika w Domostwie Rzeź wołyńska - ksiądz wspomniał o satanizmie w kontekście przypadków - gdy to Ukrainiec potrafił zabić swą żonę Polkę
- Czysto diabelskie przerażające i okrutne na maksa zwyrodnienie by zabić osobę którą się kochało ! - straszne !
Tak ?

A czy fakt, gdy zabija matka swe dziecię ?
-to też jest akt satanizmu ?
Jeszcze większy, mroczniejszy i jeszcze bardziej przerażający .

A tu jakieś pindy nawołują do aborcji---- a piekłem nazwały los polskiej kobiety w naszym kraju w obecnych czasach - W Polsce gdzie przemoc domowa jest jakś znikoma .

Gdzie jest to piekło ?

Ta manipulacja takie cyniczne odwrócenie pojęć - to jest czysta , straszna szarlataneria . Mnie przeraża -a moje rodaczki to kupiły ?

Więc jak mam się zwracać do mimowolnych sług szatana - może ---- drogie panie ?

Droga panie wybaczą -bo być może panie się mylą ,..... czy może pani zastanowić się nad ponownym, zredefiniowaniem pojęcia piekło w kontekście zjawisk społecznych i stanu relacji międzyludzkich małżeńskich - względem aborcji .

Droga Emilio
(wiem że nie lubisz po imieniu -a masz !)
proszę przemyśleć ponownie - pomimo swych doświadczeń .

I sama powiedz - czy są takie sytuacje że po prostu trzeba walnąć w pysk !
avatar
ALE CZY TYLKO MATKA

("głupia pinda" - patrz całość!)

ODPOWIADA ZA DOBROSTAN SWOJEGO DZIECKA?

MOŻE DLA PEŁNI OBRAZU KONIECZNIE TRZEBA TEŻ NAPISAĆ COŚ O GŁUPICH CH...ACH?

Co PIĄTA w Polsce matka z dziećmi - to dzisiaj samotna matka!
avatar
Cholercia, Rozarze!
Właśnie to chciałem napisać.
avatar
Jeśli następują czasy odsakramentalizacji płci to ten utwór jest symptomatyczny i dobry.
avatar
Co jednoznacznie ofiltruje tą płeć od tzw. cip.
avatar
nienawiść do kobiet ma się dobrze. Dla takich jak Ty zarodek jest ważniejszy od żyjącej kobiety.
avatar
Do nienawiści do kobiet jest tu jeszcze bardzo daleko. Myśleć oczywiście tak można tylko po co o tym pisać i się ośmieszać?
avatar
Rozarze, powinieneś być chyba zadowolony z tak małej ilości Sodomitków i Gomorytów pod Twoim utworem, nieprawdaż?
avatar
Faktycznie -
Dylemat stanowi tu (mi) jednak pewna bezpośredniość - współcześnie tak niby nie wypada -
Jednak uznałem że czasami trzeba TAK PO OJCOWSKU - PO MĘSKU !
Sodomici .... to doskonała odnośnia i ciąg dalszy tematu- podejmowanym przez ks. Antoniego Moskala z otwarcia pomnika Rzezi Wołyńskiej - chodzi o satanizm u nacjonalistów z UPA - odsyłam tu do tego długiego komentarza dla Emili - nieco wyżej. Polecam bo to doskonały sposób by dobitnie pokazać z czym mamy do czynienia .
avatar
Autorem pojęcia "piekło kobiet" jest urodzony w 1874 r. lekarz Tadeusz Boy-Żeleński, który STO LAT TEMU /w 1930 r./ wydał zbiór swoich felietonów /poświęconych temu piekłu/ pod takim właśnie tytułem.

Ale

Panowie, ma się rozumieć, tego w ogóle nie czytali

;(

NIE DA SIĘ MĄDRZE PISAĆ O CZYMŚ, O CZYM SIĘ NIE MA BLADEGO POJĘCIA
avatar
Powtórzmy:

za piekłem wszystkich porzuconych dzieci stoją /oprócz znanej z twarzy i nazwiska matki/ także tych dzieci anonimowi, ukryci /za ich matek majtkami/

oj-co-wie

OJ CO WIE
DZĄ CHŁO PY
O TEJ PRAW
DZIE CA ŁEJ
avatar
Jak my pospolite ch..je o zabijaniu dzieci wiedzieć mamy cokolwiek, skoro kobiety i matki wiedzą o tym już wszystko?
© 2010-2016 by Creative Media
×