Author | |
Genre | poetry |
Form | epigram / limerick |
Date added | 2024-07-31 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 216 |
Quo Vadis debilu -Olimpiada 2024
No takiego cyrku to nie było
No wielki nieprzebrany syf
I mordy w kubeł
Wy głupie chu.e
Tak ma być
Wierszyk na cześć europejskiego - elektoratu, który to musi zaakceptować- zresztą zgodnie z programem partii- tęczową europejskość.
Zaakceptować też musi rozczarowanie i gniew w oczach kobiet, które przegrały z mężczyznami identyfikującymi się jako kobiety. judo , zapasy - i jeszcze będzie, będzie więcej.
Ciekawe czy można by było sprawdzić stopień wyprania mózgu – by przed wyborami wyeliminować uśmiechniętych i serduszkowatych europejczyków .Albo podzielić kraj terytorialnie - uśmiechnięci europejczycy na prawo , normalni na lewo.
Przypomnę że w wyborach wybrzmiała ta europejskość , normalnośc i inne zwyczajnie cyniczne hasełka oraz symbole jak serduszko i uśmiechnięta Polska - no jak mozna tak łatwo dać się oszukać !!!
Choć z drugiej strony specjaliści od indoktrynacji są profesjonalni a naród nieprzygotowany ....
Na to wychodzi że jestesmy zbyt różni - by razem żyć ze sobą .
(patrz całość)
jest...
hmmm... pomyślmy...
kopaniem leżącego ??
Ty, debilu!
Ty, idioto!
Morda w kubeł!
Chodzi o to,
Byś, kretynie,
Milczał! Po to,
Bym ja rządził
Was hołotą!
Jeżeli można w jakiś,- bardzo oczywisty i spektakularny sposób naruszyć zasadę zdrowej i uczciwej rywalizacji - to jest właśnie -tak - w ten graniczący z obłędem, absurdem- sposób. Dziwi mnie spokój nawet tu na portalu - łamią podstawowe zasady - a tu cisza - złamią wam życie będziecie milczeć .
ratings: perfect / excellent