Przejdź do komentarzyQuo Vadis debilu -Olimpiada 2024
Tekst 4 z 4 ze zbioru: Żarty z Europy
Autor
Gatunekpoezja
Formafraszka / limeryk
Data dodania2024-07-31
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń179

Quo Vadis debilu -Olimpiada 2024



No takiego cyrku to nie było

No wielki nieprzebrany syf

I mordy w kubeł

Wy głupie chu.e

Tak ma być




Wierszyk na cześć europejskiego - elektoratu, który to musi zaakceptować- zresztą zgodnie z programem partii- tęczową europejskość.

Zaakceptować też musi rozczarowanie i gniew w oczach kobiet, które przegrały z mężczyznami identyfikującymi się jako kobiety. judo , zapasy - i jeszcze będzie, będzie więcej.



Ciekawe czy można by było sprawdzić stopień wyprania mózgu – by przed wyborami wyeliminować uśmiechniętych i serduszkowatych europejczyków .Albo podzielić kraj terytorialnie - uśmiechnięci europejczycy  na prawo , normalni na lewo.

Przypomnę że w wyborach wybrzmiała ta europejskość , normalnośc i inne zwyczajnie cyniczne hasełka oraz symbole jak serduszko i uśmiechnięta Polska - no jak mozna tak łatwo dać się oszukać !!!

Choć z drugiej strony specjaliści od indoktrynacji są profesjonalni a naród nieprzygotowany ....

Na to wychodzi że jestesmy zbyt różni - by razem żyć ze sobą .


  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Fakt, tegoroczne IO to lewackie jaja jak berety. Jeszcze kilka lat temu nikt by nie uwierzył, że realny jest taki scenariusz - nawet mistrz Bareja czegoś tak odklejonego nie wymyśliłby.
avatar
Co raz bardziej zaskakuje nas ta olimpiada . Szaleństwo
avatar
Co raz to bardziej .......
avatar
Piętnowanie debila

(patrz całość)

jest...

hmmm... pomyślmy...

kopaniem leżącego ??

Ty, debilu!
Ty, idioto!
Morda w kubeł!

Chodzi o to,
Byś, kretynie,
Milczał! Po to,
Bym ja rządził
Was hołotą!
avatar
Mamy ciąg dalszy ..... nawet nie chcę przypominać w jakiej kolejnej dziedzinie sportu.
Jeżeli można w jakiś,- bardzo oczywisty i spektakularny sposób naruszyć zasadę zdrowej i uczciwej rywalizacji - to jest właśnie -tak - w ten graniczący z obłędem, absurdem- sposób. Dziwi mnie spokój nawet tu na portalu - łamią podstawowe zasady - a tu cisza - złamią wam życie będziecie milczeć .
avatar
Rozar. Wiesz, kto się najbardziej boi wolności? - Ten, kto ma klucz do więzienia. Nie dziękuj.
avatar
Brakuje słów na to wszystko a co dopiero będzie jak odkryją w sobie, że są zwierzątkami i roślinkami?
avatar
Ludzie (księża też) to naczelne. naczelne to ssaki. Ssaki to zwierzęta. Zwierzęta są wynikiem wieloetapowej ewolucji jednokomórkowców. Tako rzecze podręcznik.
© 2010-2016 by Creative Media
×