Go to commentsEdukacja w Polsce o zgrozo !
Text 197 of 199 from volume: Garb
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2024-09-02
Linguistic correctness
Text quality
Views101

W tym miejscu, gdzie słowo pisane stanowi przedmiot naszej obecności, w tym miejscu gdzie słowo to staje się szlachetne i wyraziste, nie może być pominięty temat obecnej lewicowej edukacji.


Fakt sprawowania Ministerstwa  Edukacji przez lewicowe partie jest nie do zaakceptowania.

Jak to możliwe by niszowa partia z niewielkim poparciem- obecnie 6% przejęła stery wychowywania naszej młodzieży – całej młodzieży naszego narodu ! Kreowania postaw i idei przy okrajaniu programu i amputowaniu patriotyzmu.


Lewicowi przedstawiciele wielokrotnie byli przedmiotem drwin po ich nieprawdopodobnie głupich wypowiedziach. Było tego naprawdę dużo a skala nonsensów oszałamiała , aż wstyd .

Jak to możliwe by środowisko to, tak wydrwione i ośmieszone mogło odpowiadać za edukację?


Oczywiście ktoś może powiedzieć, że to efekt umowy koalicyjnej – ale dla mnie to kolejny dowód na działanie przeciwko Narodowi Polskiemu. Dla mnie sytuacja ta kwalifikuje się  na użycie adekwatnego  słowa -  zdrada !





  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jak od osiemdziesięciolecia to gołym okiem obserwujemy,

CZY LEWICA,
CZY PRAWICA
W SZKOLNYM POLU
DIABEŁ KICA,
WCIĄŻ RZĄDZI SPÓDNICA!

i

jak dotąd

nikt nic nie zrobił z podstawowym problemem polskiej edukacji narodowej,

jakim jest chroniczny a-lar-mu-ją-cy brak mężczyzn w zawodzie nauczyciela,

CHOCIAŻ

KSZTAŁCENIE POLSKICH DZIECI JEST KOEDUKACYJNE, I CHŁOPCÓW W SZKOŁACH JEST PLUS MINUS TYLE, ILE DZIEWCZYNEK.

Panowie nie mogą do 18 roku życia być wychowywani wyłącznie przez baby, bo im po takim babskim wychowaniu

PALMA ODBIJA
NIE PODCHODŹ BEZ KIJA
CHŁOP DO CHŁOPA
MA SIĘ NIJAK
© 2010-2016 by Creative Media